انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی نابغه موسیقی جهان (کسری خدیور)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نام کامل:کسری خدیور
… متولد:بیست و ششم مهر ماه سال ۱۳۷۲ هجری شمسی در تهران


اصلیتی کرمانشاهی دارد و در یک خوانواده ی هنرمند و آشنا با موسیقی پرورش یافت(۳ خواهر دارد که همگی نوازنده ی موسیقی هستند و مادرش هم کار موسیقی و نوازندگی انجام می دهد).پدر کسری در سال ۱۳۸۰ طی یک حادثه ی رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(روحش شاد،یادش گرامی باد)
کسری که مهربانی و خاکی بودن از ویژگی های آشکارش است عناوین و افتخاراتی را در سنین پایین به دست آورد که تصورش برای همه ی ما سخت است…
او را به عنوان تنها کسی که در سیزدهمین جشنواره ی خوارزمی به موسیقی روی آورد و بانی زایش هنر اول(موسیقی)در جشنواره ی خوارزمی بود می توان شناخت.خدیور در سال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۳۸۱  و در زمانی که تنها ۹ سال داشت برنده ی جشنواره ی جوان شد و ار آن پس لقب نابغه ی جوان موسیقی ایران را به خود گرفت.شاید که نه حتماً شگفت زده می شوید وقتی بدانید نوازنده ی ویولن خواننده ی محبوبتان کسی بوده که در سن پایین ۱۱ سالگی در در زمینه ی آهنگسازی نوجوانان در صدا و سیمای کل کشور نفر اول شد و جوان ترین آهنگساز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.
نابغه ی جوان موسیقی ایران در همین سن با داشتن ۶ کارت استادی مشغول به تدریس ویولن،کمانچه،پیانو و اکثر سازهای سنتی و مبانی آهنگسازی شد و استادی شد واسه خودش.
کسری در سال ۸۴ و همزمان با آغاز به کار خود در زمینه ی موسیقی فیلم،در جشنواره ی بین المللی فجر،رهبر ارکستر منتخب ایران شد و همین امر سبب شد تا او موفق به کسب بورس تحصیلی از کشور های فرانسه،استرالیا و البته اتریش شود.ولی وطن پرستی و عشق به مردم کسری را وسوسه نکرد و تنها جواب کسری به این بورسیه های تحصیلی این بود:تا آخرین نفس هایم در ایران می مانم و به ملتم خدمت می کنم.بزن به افتخارش….
کسری از دوم راهنمایی مشغول به تحصیل در هنرستان عالی موسیقی ایران شد که از همان سال تا مقطع دانشگاه همزمان با تحصیل،به تدریس موسیقی نیز می پرداخت.ویولونیست جوان گروه شوک به جز موسقیی تحصیلات دانشگاهی ندارد و معتقد است کسانی که موسیقی کار می کنند یا در کنار شغل و تحصیلاتشان به موسیقی نیز می پر دازند یا مثل او تمام کار و شغل و علاقه و تحصیلاتشان در راه موسیقی صرف می کنند.
کسری در سن ۱۵ سالگی فعالیت حرفه ای خود را به طور جدی به کنسرت های موسیقی برده و در ارکسترهای سنتی ایرانی و پاپ و ارکسترال های سمفونیک فعالیت کرده.طی این فعالیت ها خدیور با خوانندگانی مثل؛سالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ار عقیلی-سینا سرل ک-حمیدرضا نوربخش-استاد اکبر گلپایگانی و …در زمینه ی سنتی همکاری کرده و دربخش پاپ هم با خوانندگانی همچون؛بابک جهانبخش-مازیار فلاحی-علی لهراسبی-علی اصحابی-مرتضی پاشایی-روزبه نعمت اللهی-احسان خواجه امیری-ریزار(محمدرضا گلزار) کارهایی انجام داد او تکنواز کنسرت های ارکستر ملل و ارکستر آکادمیک نیز بوده.
کسری خدیور اکنون رییس شورای عالی موسیقی انجمن هنرمندان جوان کشور و اهنگساز فرهنگستان ملی هنر بوده و نکتهی جالب در مورد کسری این است که او در چند ماه آینده نوازندگی را با همه ی این عناوین رنگارنگ و موفقیت ترک خواهد کرد و به خوانندگی برای مردمش روی خواهد آورد.شعارش هم در راه خوانندگی این است:”مردم ما در موسیقی لیاقت بیشتر از اینها را دارند…”
علاقه ی کسری به ایران و ایرانی در نامی که برای آلبومش انتخاب کرد هم نمایان است:**مردم من**.آلبوم مردم من با صدای کسری خدیور که با کمک های فرزاد فرزین عزیز هم ساخته شده،مراحل نهایی ساخت خود را هم به سر برده و لازم به ذکر است که این آلبوم با بالا ترین کیفیت ممکن در ایران ضبط شدهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 و تنها یه گام برای انتشار آن باقیست،و آن هم زمانی مناسب برای پخش در بازار است.کسری که به گفته ی خودش در زمان خوانندگی حتما فرزاد را در کنار خود خواهد داشت ی ک تک آهنگ هم با صدای خودش در اینترنت منتشر کرده به نام “نفس” (ترانه:جواید حوان_ملودی:کسری خدیور)که استقبال خوبی از آن شد و در آلبوم مردم من هم ریمیکسی از این قطعه خواهید شنید.
**کسری جان همه چیزایی که گفتم درست بود؟
[بله.عالیه.همه چی خوبه فقط این رو بگم فرزاد واقعا در کنار من بود تو مراحل ساخت آلبوم….
[**راستش بچه های سایت سوال های زیادی از شما نپرسیدن ولی من سعی کردم جواب تعدادی از سوال هاشون رو تو متنی که نوشتم بدم.دوستی سوال پرسیدن میشه یه کم در مورد فرزاد هم برامون صحبت کنین؟
چرا که نه…ببینین فرزاد فرزین یه استایل و هنر خاص رو به موسیقی ما داده و واقعا با سایر خواننده های ایران فرق داره…اصلا وقتی می ره روی سن یه کلاس و استایل منحصر به فرد و بی نظیری داره…و میشه گفت کارش تو ایران تکه…
**به جز زمینه های کاری فرزاد رو چه طور توصیف می کنین؟
فرزاد به جز این که یه خواننده ی خوبه واقعا یه رفیق با مرام و همه جورس…همیشه در کنار من بوده و من از رفاقت با فرزاد لذت می برم….مرام و معرفتش خیلی دوست داشتنیه…
**وقتی فعالیت خودتون رو در زمینه ی خوانندگی به طور رسمی شروع کنین از گروه فرزاد جدا می شین؟؟
نه…من همیشه در کنار فرزاد خواهم بود ولی فقط تو کنسرت های تهران فرزاد باهاش می رم روی سن.

**فوتبالی هستین؟؟؟آبی یا قرمز؟؟؟
من خیلی فوتبال رو دنبال نمی کنم و طرفدار هیچکدوم نیستم…..
**ما که از اون آبی های سر سختشیم….بگذریم… به سایت فرزاد هم سر می زنین؟
نه متاسفانه….
**چه طور با فرزاد فرزین و گروهش وارد همکاری شدین؟؟
من رو ایلیار خسروی نوازنده ی قبلی درامز گروه به فرزاد معرفی کرد…منم اومدم و به گروه معرفی شدم…فرزاد هم از کارم راضی بود و شروع به همکاری کردیم…
**یه جمله به هوادار های فرزاد تقدیم کنین.
به نظر من بهترین و باحالترین و با هوش ترین هوادارها رو فرزاد داره و این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آرزوی قلبی  منه که همین دوستان اهل موسیقی،مخاطب من و آلبومم باشن….
**به امید خدا…قصه رو دراز نکنیم که خسته کننده نباشه بهتره…هدف معرفی شما و افتخاراتتون به هوادار ها بود که فکر می کنم انجام شد.متشکرم از همکاریتون…
خیلی ممنون….موفق باشین…

بیوگرافی نابغه موسیقی جهان (کسری خدیور) 1


بیوگرافی نابغه موسیقی جهان (کسری خدیور) 1
قیآفش بچه گونست:-) !