انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فال بستنیـــ♥♥
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فال بستنیـــ♥♥ 1
بستنی کاکائویی: اگر بستنی مورد علاقه شما"بستنی کاکائویی" است.می توان گفت که سرزنده و خلاق هستید.شما فردی برونگرا هستید که به ندرت سعی می کنید هیجان و اشتیاقتان را پنهان کنید.شخصیت شادی دارید.شخصیت شما برای دیگران جالب است و از اینکه همیشه در مرکز توجه دیگران هستید لذت می برید.کارهای یکنواخت شما را خسته می کند.
بستنی گردویی: دوستداران "بستنی گردویی" منظم و محتاط هستند.خیلی به جزئیات اهمیت می دهند و هیچوقت از قوانین سرپیچی نمی کنند.وظیفه شناس-اخلاق گرا و محافظه کار هستند.آنان از رقابت با دیگران بخصوص در ورزش لذت می برند و دوست دارند همیشه رئیس باشند.
بستنی پسته ای: دوستداران بستنی پسته ای "شنوندگان خوبی هستند.صبر و تحمل زیادی دارند و مشکلات را با شکیبایی پشت سر می گذارند.کمتر خشمگین می شوند و افرادی بسیار احساساتی هستند.در درک مشکلات و موقعیت های دیگران به خوبی عمل می کنند و به همین دلیل روابط خوبی با اطرافیان شان دارند.
بستنی وانیلی: طرفداران "بستنی وانیلی" افرادی تنوع طلب-شاد و پرهیجان و اهل ریسک کردن در زندگی می باشند.اهداف بزرگی در سر دارند.و از ارتباط با اقوام نزدیک خود لذت می برند.در کل افرادی خونگرم-پرتلاش-آرمانگرا-بااحساس و در مواردی درونگرا هستند.
بستنی قهوه: اگر بستنی با طعم"قهوه" را دوست دارید حافظه خوبی دارید .تقریبا هیچوقت اسمها و وقایع گذشته را فراموش نمی کنید.زیاد به گذشته فکر می کنید و از مرور خاطراتتان لذت می برید.تا حدی درون گرا هستید و احساسات خود را به راحتی بروز نمی دهید.
بستنی توت فرنگی: طرفداران بستنی توت فرنگی"خجالتی هستند ولی احساسات نیرومندی دارند.شکاک-مستبد - خودرای و درون گرا هستند.و به نکات جزئی و ظریف توجه می کنند.اعتماد به نفس کمی دارند در مواردی بداخلاق و بدبین بوده و معمولا خودشان را بخاطر ضعف ها و اشتباهاتشان سرزنش می کنند.
بستنی موزی: علاقمندان به بستنی موزی افرادی آسانگیر بوده که براحتی خود را با شرایط جدید تطبیق می دهند.دست و دلبازی-صداقت و همدلی ایشان-زبانزد خاص و عام است.
بستنی شکلاتی: اگر بستنی شکلاتی را می پسندید فردی سرزنده-بانشاط -خلاق - خوش لباس -برون گرا و جذاب هستید.زندگی شما سرشار از شور و هیجان است.و همواره مورد توجه دیگران هستید.

فال بستنیـــ♥♥ 1
توت فرنگی و شکلآت...Angel
بستنی شکلاتیHeartHeartHeart
تکراری