انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: HTC One با طراح خود خداحافظی می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نائب رییس بخش طراحی شرکت HTC و طراح گوشی HTC One به زودی این شرکت را ترک می‌کند تا به دنبال علایق دیگر خود برود.
طراحی و استخوان‌بندی سخت‌افزاری گوشی‌های HTC One برای تمام شرکت‌ها یک الگو است؛ نمونه‌ای گوشی‌هایی که به‌ندرت رقیبی جدی برای آن پیدا می‌شود. به خصوص امسال که با M8 تصور دیگری از گوشی‌های اندرویدی به بازار عرضه کرده است.

HTC One با طراح خود خداحافظی می‌کند 1

امروز خبر رسید که اسکات کرویل، طراح این گوشی و نائب رییس بخش طراحی HTC این شرکت را ترک می‌کند. هرچند خوشبختانه به دلیل نوع قرارداد طولانی بسته‌شده، همچنان با این شرکت در بخش‌های کارشناسی همکاری خواهد داشت.
جایگاه کرویل به جوناه بکر خواهد رسید که جزئی از گروه کرویل محسوب می‌شود و از این پس مسئولیت گروه طراحی ارشد HTC را که در سان فرانسیسکو قرار دارد، بر عهده خواهد داشت.
در اطلاعیه HTC در مورد جدایی کرویل آمده است: «HTC در خط مقدم نوآوری در حوزه اسمارت‌فون خواهد ماند و اسکات کرویل همچنان بر روی تعدادی پروژه ویژه و توسعه پروژه‌های آینده HTC تمرکز خواهد کرد.»
همچنین در قدمی دیگر که احتمالاً بی ارتباط با جدایی کرویل نباشد، این شرکت درو بمفورد را به سمت رییس بخش نرم‌افزار و سرویس‌های HTC ارتقا داده است.
HTC در این ایام تغییرات زیادی را در بخش‌های مدیریتی خود تجربه کرده است و امید است که این تغییرات ضربه‌ای به خط تولید ویژه این شرکت در آینده وارد نکند.
با این حال نگرانی اصلی HTC بخش طراحی نیست و این شرکت بیشتر از همه در بخش بازاریابی و فروش دچار ضعف شدید است که به‌تازگی با ورود چر ونگ، از مدیران ارشد بازاریابی سامسونگ به این شرکت، امید دوچندانی برای رفع مشکل این غول موبایل‌ساز تایوانی ایجاد شده است.