انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بایرن‌مونیخ یا رئال مادرید/ کدام تیم مسافر لیسبون می‌شود؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بایرن‌مونیخ یا رئال مادرید/ کدام تیم مسافر لیسبون می‌شود؟ 1





بایرن‌مونیخ برای جبران شکست یک بر صفر در بازی برگشت برابر رئال مادرید پای به دیدار چهارشنبه شب می گذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با یک دیدار آغاز می شود که در آن بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در خانه پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

دو تیم در دیدار رفت خود هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که رئال مادرید موفق شد با تک گل کریم بنزما به پیروزی یک بر صفر برسد.

بایرن مونیخ در شرایطی پای به این مسابقه می‌گذارد که قهرمانی خودش را در رقابت‌های بوندسلیگا قطعی کرده است. باواریایی‌ها در حال حاضر 84 امتیازی هستند و خیالشان بابت قهرمانی در لیگ راحت است. این تیم در آغاز هفته سی و دوم موفق شد با نتیجه 5 بر 2 وردربرمن را شکست دهد. این تیم همچنین با برتری برابر کایزرس‌لاترن به فینال جام حذفی آلمان نیز راه یافته است که در دیدار نهایی با بوروسیا دورتموند دیدار خواهد کرد. پپ گوآردیولا امیدوار است بتواند کار بزرگ یوپ هاینکس در دوره قبل را تکرار کند و سه‌گانه را برای تیم آلمانی کسب کند.

باواریایی ها اما راه نسبتا سخت تری برای صعود به این مرحله از لیگ قهرمانان داشتند . بعد از صدرنشینی در گروهی که منچستر سیتی در آن حضور داشت ، آنها در مرحله یک هشتم می بایست به مصاف توپچی های لندن می رفتند . بایرن سال قبل نیز در این مرحله با آرسنال روبرو شده بود . پیروزی مطمئن بایرن در دور رفت در ورزشگاه امارات ، خیال هواداران این تیم را برای دور برگشت راحت کرد و تک گل لوکاس پودولسکی نیز در بازی دوم نتوانست مانع صعود بایرن به جمع ۸ تیم شود.

در مرحله بعدی شاگردان پپ گواردیولا می بایست با رقیب دیرینه خود ، شیاطین سرخ روبرو می شدند . منچستری که البته بعد از جدایی سر آلکس فرگوسن هرگز حال و روز خوشی را تجربه نمی کرد . این دو تیم در همین مرحله در سال ۲۰۱۰ نیز با هم روبرو شدند که بایرن به مرحله بعد صعود کرد. تساوی یک بر یک در اولتدرافورد همه چیز را به شهر مونیخ کشاند . گل دیدنی پاتریس اورا در ابتدای نیمه دوم ، بایرن را در آستانه حذف قرار داد اما طوفان بایرن طی ۲۰ دقیقه با ۳ گل مانژوکیچ ، مولر و روبن رویاهای دیوید مویس و منچستر را نقش بر آب کرد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که همه نگاه ها به کریستیانو رونالدو است . آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت دیدار برگشت تیمش برابر دورتموند را از دست داد او در بازی رفت یک نیمه برابر بایرن‌مونیخ به میدان رفت و یک فرصت گلزنی را از دست داد. رونالدو در بازی شنبه برابر اوساسونا موفق شد 2 گل بسیار زیبا به ثمر برساند تا نشان دهد آمادگی خودش را به دست اورده است.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ درباره بازی با رئال مادرید می گوید: بازی با رئال بسیار نزدیک خواهد بود و قطعا جزئیات سرنوشت آن را رقم خواهد زد. رئال‌مادرید تیم بزرگ و قدرتمندی است و شانس هر دو تیم 50-50 است.

رئال مادرید در حالی پای به این دیدار می گذارد که روحیه این تیم با کسب پیروزی در بازی رفت بالا رفته است. آنها در فینال جام حذفی اسپانیا موفق شدند بارسلونا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند تا اولین قهرمانی خود در این فصل را کسب کنند. این تیم در رقابت های لیگای اسپانیا نیز روز شنبه موفق شد با 4 گل اوساسونا را در هم بکوبد و جایگاه خود در رده دوم را از بارسلونا پس گیرد. شاگردان آنچلوتی امیدوار هستند با لغزش آتلتیکو‌مادرید بتواند به قهرمانی در رقابت‌های این فصل دست یابد. این تیم برای بازی برگشت محروم و مصدومی ندارد. گرت بیل و کریم بنزما که در بازی برابر اوساسونا به میدان نرفتند، می‌توانند در بازی برگشت به میدان بروند.

کارلو آنچلوتی وضعیت نسبتا مناسبی در اولین فصل حضور خود در مادرید پیدا کرده است . بعد از قهرمانی در کوپا دل‌ری ، شاگردان آنچلوتی این شانس را دارا هستند که با قهرمانی در لیگ قهرمانان و لا لیگا ، به سه گانه دست پیدا کنند . مادریدی در لالیگا برای قهرمانی می بایست منتظر لغزش اتلتیکو مادرید باشند . امید رئالی ها به ۲ بازی خارج از خانه سخت آتلتیکو در برابر والنسیا و بارسلونا می باشد تا بلکه شاگردان سیمئونه با از دست دادن امتیاز راه را برای قهرمانی رئال مادرید هموار سازند . اما اوضاع شاگردان آنجلوتی در لیگ قهرمانان کمی متفاوت است.

رئال مادرید در مرحله قبل این رقابت‌ها موفق شد بوروسیا دورتموند را حذف کند تا هم انتقام شکست سال قبل را از تیم آلمانی بگیرد و هم حضورش را در مرحله نیمه نهایی این فصل قطعی کند. البته رئالیها در بازی برگشت متزلزل ظاهر شدند و با 2 گل از بوروسیا دورتموند شکست خوردند. با این وجود به لطف پیروزی 3 بر صفر در بازی رفت به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یافت.
کی بازی دارن؟؟