انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همه ما میمون هستیم!!!!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دنی آلوز در مصاحبه ای در مورد حادثه ی نژاد پرستانه ای که در دقیقه 76 بازی با ویارئال اتفاق افتاد سخن گفت . دنی آلوز در این مصاحبه رفتار این هوادار ویارئال را که موجب خنده تماشاگران نیز شد رفتاری زشت توصیف کرد و این رفتار را در زمانی که همه از مرگ تیتو ناراحت هستند نادرست خواند و عدم آگاهی این فرد را علت این برخورد نژاد پرستانه دانست . 

دنی آلوز در این خصوص گفت که باید برای مبارزه با این اقدامات نژاد پرستانه باید سعی کرد آگاهی افراد را افزایش داد . دنی آلوز تاکید کرد که همواره هدف اصلی او کمک به بارسلونا بوده است افزود : " ما همیشه میخواهیم به نفع تیم خود گام برداریم . گاهی شانس با ماست . گاهی اوقات نه . اما
برای پیروزی میجنگیم . "




همه ما میمون هستیم!!!!!! 1





پس از رفتارنژادپرستانه از سوی برخی از طرفداران تیم ویارئال اسپانیا با دنی آلوز مدافع تیم بارسلونا، نیمار هموطن و هم‌تیمی او سریعا واکنش نشان داد.



و عکس زیر را با هشتگ «ما همه میمون هستیم» در اینستاگرامش منتشر کرد. در کمتر از 30 دقیقه، 111 هزار نفر این عکس را پسندیدند.






همه ما میمون هستیم!!!!!! 1




حمایت اشکان دژاگه از دنی:
اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی فولام در صفحه اجتماعی خود با ابراز ناراحتی از اتفاق پیش آمده برای دنی آلوس گفت: متاسفم که هنوز چیزهایی را در قرن بیست و یکم می‌بینیم که بسیار ناراحت کننده و دور از فرهنگ است. اتفاقی که برای دنی آلوس در بازی تیمش برابر ویارئال رخ داد باعث ناراحتی همه شده است اما خوشحالم که این بازیکن توانست جواب خوبی به هواداران توهین کننده به خود بدهد. امیدوارم که نژادپرستی به طور کامل از بین برود و دیگر در فوتبال شاهد چنین رفتارهای زشت و زننده‌ای نباشیم.


همه ما میمون هستیم!!!!!! 1
هه...دنی چه باحاله!خیلی باهاش حال میکنم!
آخی لوکا و نیمی چه جیگر افتادن!