انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیل: دلیلی ندارد که فکر کنیم نمی‌توانیم برنده شویم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیل: دلیلی ندارد که فکر کنیم نمی‌توانیم برنده شویم 1



ستاره ولزی رئال مادرید اعلام کرد تیمش اهل دفاع کردن و عقب نشستن در رقابت مقابل بایرن‌مونیخ نیست.

به گزارش شفقناورزشی، گرت بیل در خصوص دیدار امشب تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همه ما کاملا آماده هستیم تا به میدان برویم و بهترین نمایش خود را اجرا کنیم. اعتماد به نفس زیادی داریم. دلیلی ندارد که فکر کنیم نمی‌توانیم برنده شویم.

وی در خصوص اظهارات گواردیولا گفت: فکر نمی‌کنیم که صعود کرده‌ایم. هنوز یک بازی بسیار سخت مقابل بایرن‌مونیخ در پیش داریم. نتیجه فعلا یک بر صفر است و من فکر نمی‌کنم این تفاوت زیادی ایجاد کند. می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. همه در تیم با صد در صد توانشان حاضر خواهند شد.

ستاره ولزی رئال خاطرنشان کرد: گلزنی در فینال کوپا‌دل‌ری واقعا فوق‌العاده بود اما چیز زیادی از آن یادم نمی‌آید. فصل بسیار خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم. خوشحالیم. باید روی بازی‌هایی که باقی مانده تمرکز کنیم. احساس خوبی دارم و امیدوارم که بازی کنم.

بنابر گزارش فارس، وی اضافه کرد: انتظار ما این بود که قهرمان کوپا‌دل‌ری شویم و این کار را کردیم. می‌خواهیم فاتح لیگ قهرمانان هم بشویم. ما تیمی نیستیم که عقب بنشینیم و دفاع کنیم. منتظر هستیم تا در این مسابقه به میدان برویم و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

بیل ادامه داد: تمرین کردن با رونالدو عالی است. این یکی از دلایلی بود که به اینجا آمدم: بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ جهان. فکر می‌کنم وقتی چنین مسابقه مهمی در پیش باشد، همه کمی عصبی می‌شوند اما این نگرانی مثبت است. می‌خواهیم افتخار کسب کنیم.