انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ایکر آماده یک شب بزرگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ایکر آماده یک شب بزرگ 1




مرجع خبری رئال مادرید :: رئال مادرید در آلیانس امشب می خواهد به فینال برسد . هم بی بی سی در زمین خواهد بود و هم کاپیتان مقدس . ایکر دوباره به دروازه رئال بر می گردد . هیچ بازیکن دیگری بیش از ایکر امشب برای رسیدن به فینال تشنه نیست . او می خواهد که فینالیست شدن مرهمی باشد برای فصل بسیار مشکلی که داشت .

نیمکت نشینی در لالیگا باعث شدهخ که این بازی برای ایکر اهمیت خاصی داشته باشد . در حقیقت اگر امشب رئال اوت شود ، این آخرین بازی ایکر تا پیش از جام جهانی خواهد بود . در غیر این صورت هنوز یک فینال بزرگ را در پیش خواهد داشت .

دروازه بان رئال مادرید شش بار در مونیخ بازی کرده که هخرگز پیروز نشده و پنج بار شکست خورده است . ایکر سیزده گل خورده است : 2.01 گل در هر بازی . اگر مهاجمان حداقل یک گل بزنند ، رئال با دریافت دو گل هم به فینال می رسد .ایکر با آرامش همیشگی خود در این بازی حاضر می شود . او در این فصل در چمپیونزلبیگ بی نظیر بوده است . در مقابل شالک
ه توپ معجزه آسایی که از درکسلر گرفت ، مانع از 1-1 شذت نتیجه شد و رئال آن بازی را 6-1 برد . در مقابل دورتموند دو توپگیری بی نظیر از میختاریان و گروس کورتز گرفت . در بازی رفت مقابل بایرن هم توپی خارق العاده را از گوتزه گرفت .امشب ایکر آماده معجزه ای دیگر است . او می خواهد پس از دوازده سال به فینال اروپا برسد و آماده یک شب بزرگ است . ایکر نمی خواهد امشب ، آخرین بازی فصلش را انجام بدهد .