انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اهداف فن خال در صورت حضور در یونایتد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اهداف فن خال در صورت حضور در یونایتد 1


بعد از برکناری مویس بیشترین شانس برای جانشینی در سلطنت فرگوسن برای مربی 63 ساله هلندی فن خال می باشد.
طبق گزارشات در صورت حضور او بر روی نیمکت شیاطین سرخ چندین هدف را دنبال می کند که مهم ترین انها را بررسی خواهیم کرد:
1.لوییز فن خال برای بازسازی می اید:
همه می دانستند یونایتد بعد از سال 2009 کمی افت کرد و در این اواخر تنها با درایت و قدرت فرگوسن بود که نتیجه می گرفت.هواداران یونایتد دوست داشتند تا فرگوسن خود تیم جدیدی را درست می کرد تا سالها موفق باشد و به مربی دیگری تحویل دهد اما این اتفاق نیفتاد و حال یونایتد باید به دنبال کسی باشد تا این کار را انجام دهد.
همه می دانند فن خال توانایی کشف استعداد و پرورش ان را دارد و به خوبی از هر بازیکنی بازی می گیرد.بهترین تیم حال حاضر جهان بایرن مونیخ را فن خال پایه گذاری کرده است.او دو بار به فینال اروپا رسید و ناکام ماند تا بالاخره یوپ هاینکس قهرمانی را بدست اورد.
2.برگرداندن روحیه به یونایتد با نام بزرگش:
همانطور که گفتیم یونایتد در سالهای اخیر فقط از وجود فرگوسن بود که نتایج خوبی می گرفت.حضور یکی مانند فرگوسن به مانند دو بازیکن در زمین کارایی دارد.اگر چه فن خال در حد و اندازه های فرگی نمی باشد اما به عنوان یک مربی درجه یک و خوش فکر مطرح است.
در مصاحبه ای که فن خال با یک شبکه هلندی انجام داد وقتی از او در مورد موفقیتش در صورت حضور در یونایتد سوال شد او گفت:
“من چیزی نمی گویم.به کارنامه ام نگاه کنید.”
فن خال می تواند دوباره به یونایتد کمک کند تا خودش را باور داشته باشد.یک اشتباه بزرگ مویس تعریف کردن از رقبا بود که به ضرر او و یونایتد تمام شد.
3.اماده کردن تیم برای تاجگذاری گیگز:
یونایتد با پیشنهاد یک قرارداد 3 ساله می تواند فن خال را به اولدترافورد بیاورد تا تیم جدیدی را بسازد و برای سالها ان را به اسطوره یونایتد بدهد.اگر چه گیگزی همین حالا هم برای مربی شدن کاندید است و خیلی ها از او حمایت کرده اند اما برای او که تازه در این عرصه است شاید ساخت یونایتد کار سختی باشد چرا که یونایتد حداقل در شش پست مشکل دارد.
به نظر می اید سران یونایتد گیگزی را برای حضور طولانی مدت به مانند فرگوسن در نظر گرفته اند.
4.خرید چند بازیکن مهم:
امروز روزنامه بیلد اعلام کرد با حضور فن خال در یونایتد باید کروس را در لباس منچستر یونایتد بدانیم.یونایتد مدت هاست که به دنبال کروس است و مویس بارها برای دیدن بازی او رفته بود.به نظر می اید با حضور فن خال جذب این بازیکن کار ساده ای باشد.
هدف دیگری که احتمال امدنش به یونایتد در صورت حضور فن خال زیاد است استروتمن بد شانس است.او که یک فصل رویایی را در رم داشت به پایان می رساند با پارگی رباط صلیبی جام جهانی را از دست داد.او یکی از اهداف یونایتد بود و با توجه به نزدیکی فن خال با او قطعا او به مربی خود در تیم ملی خواهد پیوست.
5.راضی شدن بازیکنان ناراضی در زمان مویس:
در دوران مویس خیلی از بازیکنان با او رابطه ی خوبی نداشتند تا جایی شایعه جدایی انها به گوش می رسید.
همه منتظر بودند در صورت حضور مویس روی نیمکت یونایتد بازیکنانی مانند:ون پرسی,گیگز,فردیناند,ولبک از تیم جدا بشوند ولی با حضور فن خال بعید است هیچ کدام از انها از یونایتد بروند.

نکته نگران کننده برای یونایتد:
تنها موضوعی که برای هواداران خوشایند نیست مخالفت فرگوسن و بعضی از بازیکنان کلیدی با حضور فن خال است.
سرالکس فرگوسن گزینه های دیگری را برای جانشینی مویس پیشنهاد کرده است و از طرفی از حضور کین در کادر فنی مخالف است.اخیرا شایعه شده است فن خال کین را به عنوان دستیار روی نیمکت قرار می دهد.
ازطرفی خبرهایی حاکی از مخالفت چند بازیکن مخصوصا رونی از حضور فن خال به گوش می رسد.فن خال را همه به نظم و اقتدار می شناسند و بازیکنانی مانند رونی دوست دارند مربی نرم تری بر سر تیم باشند تا زیاد به بعضی از بی انضباطی انها حساس نشود.