انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شناسایی پرتاب کننده‌ی موز به سمت دنی آلوس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شناسایی پرتاب کننده‌ی موز به سمت دنی آلوس 1


اتفاق یک شنبه شب باعث شده در شبکه های اجتماعی حرکتی با عنوان "ما همه میمون هستیم" در جهت مبارزه با نژادپرستی به راه بیفتد.

خبرگزاری پارس فوتبال- باشگاه ویا رئال اعلام کرد، هواداری را که به سمت دنی آلوس، مدافع تیم بارسلونا، موز پرت کرده بود برای همیشه از حضور در ورزشگاه منع خواهد کرد.

در حالی که بارسلونا در این مسابقه با نتیجه ی 0-2 عقب بود، آلوس موز را از روی زمین برداشت و خورد. پس از این اتفاق بارسا بازی 0-2باخته را 2-3 برد.

باشگاه ویارئال اعلام کرد، این باشگاه برای مقابله با نژادپرستی و رفتار تبعیض آمیز بلیط این هوادار را پس گرفته است. این بلیط تا پایان فصل اعتبار داشته و این هوادار هیچوقت اجازه ندارد در ال مادریگال بازی های تیمش را تماشا کند.

"باشگاه ویارئال قصد دارد بدین وسیله حسرت و ناراحتی اش را از اتفاقی که در جریان بازی دیروز بین دو تیم بارسلونا و ویارئال افتاد و در جریان آن یک هوادار شیئی را به درون زمین مسابقه پرتاب کرد، ابراز نماید.

با کمک حراست ورزشگاه شخصی که این حرکت زشت را انجام داده است، شناسایی شد و این باشگاه قصد دارد با پس گرفتن بلیط های این شخص او را برای همیشه از حضور در ورزشگاه ال مادریگال محروم کند.

این باشگاه بار دیگر مراتب توجهش به احترام، برابری، رفتار ورزشی و بازی جوانمردانه را اعلام می کند و هر رفتاری که این قواعد را نفی کند، محکوم می کند."

اتفاق یک شنبه شب باعث شده در شبکه های اجتماعی حرکتی با عنوان "ما همه میمون هستیم" در جهت مبارزه با نژادپرستی به راه بیفتد.