انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مورينيو: شايد سه مهاجم به ميدان بفرستم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آقاي خاص گفت شايد براي بازي برگشت تيمش در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا از سه مهاجم استفاده کند.
ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري پيش از ديدار برگشت تيمش و اتلتيکومادريد در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، به تمجيد از حريف اسپانيايي پرداخت و گفت که دستکم گرفتن اين تيم و توانايي‌هايش کار اشتباهي است.

به نقل از تسنيم، مورينيو در پاسخ به اظهارنظر خبرنگاري که ادعا کرد اتلتيکو حريف سرسختي براي چلسي نيست، گفت: اتلتيکومادريد تيم خوبي است. آنها تيمي با بازي مبتني بر ضدحملات نيستند. اتلتيکو خوب دفاع مي‌کند و گل مي‌زند. اين تيم پيروزي‌هاي خوبي کسب کرده است، اکنون در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا قرار دارد و با دو پيروزي ديگر مي‌تواند قهرمان ليگ اسپانيا شود. به نظرم صحيح نيست که اتلتيکومادريد را اينگونه ارزيابي کنيم.

مورينيو در پاسخ به سؤالي درباره وضعيت ادن ازار، هافبک هجومي بلژيکي تيمش که مصدوم است و اينکه آيا او در بازي امشب (چهارشنبه) به ميدان خواهد رفت يا خير، اظهار داشت: ازار آماده بازي کردن است. اينکه او از ابتدا به ميدان مي‌رود يا خير به تصميم و تشخيص من بستگي دارد اما به هر حال او مي‌تواند بازي کند.

آقاي خاص در پاسخ به اين پرسش که آيا مايل است روزي هدايت اتلتيکومادريد را برعهده بگيرد يا خير، تصريح کرد: آينده من در چلسي است و اين مسئولان باشگاه هستند که تصميم مي‌گيرند چه زمان، وقت پايان همکاري ما فرا رسيده است. تنها چلسي است که در اين باره تصميم مي‌گيرد. با اين حال اگر به خودم بستگي داشت تا پايان عمرم در چلسي مي‌ماندم. اتلتيکومادريد براي سه فصل حريف مستقيم تيم‌هاي من بود و من هميشه براي اين تيم احترام فراواني قائل بوده‌ام.

اين فصل پنجمين فصلي است که مورينيو تيم‌هايش را به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مي‌رساند و از اين حيث رکورد‌دار است. البته براي او اين رکورد خيلي مهم نبود.

سرمربي پرتغالي چلسي خاطرنشان کرد: اين چيزها مهم نيستند و فقط به من کمک مي‌کنند راحت‌تر بخوابم. اگر بخواهم به جزئياتش فکر کنم شيطان به سراغم خواهد آمد. شايد اين بازي فقط يک گل داشته باشد. در طول 90 دقيقه بازيکنان از مربيان مهمتر هستند. من امسال مطمئناً به ليسبون (شهر ميزبان فينال ليگ قهرمانان اروپا) خواهم رفت اما مشخص نيست که به تنهايي اين کار را انجام خواهم داد يا در کنار بازيکنانم.

سؤالي ديگري که از مورينيو پرسيده شود اين بود که آيا او تيم او در استمفوردبريج با همان دفاع محضي که در ويسنته کالدرون داشت بازي خواهد کرد يا خير. او در پاسخ به اين سؤال به طعنه گفت: شايد براي اين بازي سه مهاجم تيمم، اتوئو، تورس و دمبا با را به ميدان بفرستم.

چلسي امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در حالي ميزبان اتلتيکومادريد است که حاصل جدال رفت اين دو تيم در اسپانيا تساوي بدون گل بود.