انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راموس: ليگ قهرمانان به من بدهکار بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
راموس: ليگ قهرمانان به من بدهکار بود 1


سرخيو راموس پس از پيروزي چهار بر صفر تيمش مقابل بايرن‌مونيخ در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا بسيار خوشحال بود و در گفت‌و‌گو با دوربين‌هاي تلويزيوني اظهار داشت: حقيقت اين است که گل‌هايي که من زدم از کم‌اهميت‌ترين مسائل است. اين براي هر بازيکني لذت‌بخش است اما تيم مهم‌ترين چيز است. رئال مادريد امروز توجه همه دنيا را به خود جلب کرد. اين پيروزي با برند رئال مادريد بود و دو گلي که در اين مسابقه زدم، رويا بود.

به گزارش فارس، وي که در بازي شب گذشته دو گل اول تيمش را به ثمر رساند، ادامه داد: ليگ قهرمانان اروپا يک گل مقابل بايرن به من بدهکار بود. پيش از اينکه شما از من بپرسيد، مي‌خواستم يک گل را به دوستم موندي تقديم کنم و گل دوم را به پدرم.

مدافع رئال مادريد خاطرنشان کرد: از بازي خودمان لذت برديم. همه تمام تلاششان را انجام دادند و اگر کارها يک سال درست پيش نرود، سال بعد خوب خواهد شد. فينال در ليسبون يک رويا است. يک کارت زرد با محروميت فاصله داشتم بنابراين کمي نگران بودم.

وي اضافه کرد: بازي بي‌عيب و نقصي بود. بايد از هواداران رئال که از ما حمايت کردند و تمام کساني که در خانه‌هايشان از اين بازي لذت بردند، تشکر کنيم.