انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کریستیانو :” این موفقیت به خاطر کارلوست “
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کریستیانو :” این موفقیت به خاطر کارلوست “ 1

کریستیانو رونالدو پس از دبلش مقابل بایرن گفت :” این به خاطر شایستگی های کارلوست . همه چیز را عوض کرد . ذهنیت بازیکنان را عوض کرد . ”

بازی عالی :” زدن چهار گل در خانه بایرن آسان نیست . تیم شرایط خیلی خوبی دارد . باید تبریک بگوییم . باید به تیم تبریک بگوییم که خیلی منسجم است . تیم به بهترین شکل واکنش نشان داد و بعدش همه چیز آسان تر شد . تیم شرایط بی نظیری داشت . حالا در فینالی هستیم که می خواستیم . ”

فینال موعود :” مدتها به دنبالش بودیم . حالا در فرم بی نظیری هستیم . باید سرمان را به بالا بگیریم اما ثابت قدم باشیم . باید مرحله به مرحله حرکت کنیم . طبیعتا برایش سخت تلاش کرده ایم . برای این که در فینال ها حاضر باشیم و برنده شویم . بازی مشکلی است . این یک فینال است . 50-50 است و سعی می کنیم به جزئیات توجه کنیم . ”

رکورد :” به رکورد گل رسیدم . این طور نبود که دغدغه اش را داشته باشم . بیشتر برایم فینال مهم بود . می دانستم که می توانیم صعود کنیم . تیم به من کمک کرد . خیلی خوشحالم اما بیشتر به خاطر فرصت بردن چمپیونزلیگ . ”

متحد تر از همیشه :” برایم عجیب نیست چرا که در بازی رفت هم تیم همین گونه بود . خوشحالم چرا که خط دفاعی بی نظیر بوده است . همه کسانی که بازی کردند ، عالی بودند و سعی کردند از فرصت ها استفاده کنند . ”

حریف ف ینال :” اولویتی وجود ندارد . هر دو منسجم هستند و هر کدام می توانند خیلی خیلی سخت باشند . ”

قدرت سر زنی راموس :” سرجیو عالی سر می زند . قلبش هم مهاجم نوک است . برایش خوشحالم . ”

ژابی :” برای ما خیلی مهم است . در فینال بازی نمی کند اما در چمپیونزلیگ عالی بود . مسلما کس دیگری هست که جایش را پر کند . ”

فینال در لیسبون ، خانه اش :” باید به خوبی و صرفنظر از بازی ، آماده شوم . “