انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زندگی نامه شخصی سلنا کومز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلنا گومز در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گرند پریری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون "مندی" تیفی (به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Amanda Dawn "Mandy" Teefey) (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد. پدر وی، بعد از خوانندهٔ مشهور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلنا که حدوداً سه سال قبل از تولد گومز دار فانی را وداع گفت، نام وی را سلنا نامید. نام وی به صورت سلینا خوانده می‌شود ولی متأسفانه در اکثر اوقات نام وی را سلنا می‌خوانند. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. سلنا در مورد فرهنگ اسپانیایی خود گفته: " خانوادهٔ من همگی جشن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کویینسس داشته‌اند و ما به کلیسا می‌رویم. ما تمامی کار هایمان را بر حسب مذهب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاتولیک انجام می‌دهیم و هیچ سنت خاصی نداریم به غیر از رفتن به پارک و داشتن یک مهمانی باربیکیو بعد از رفتن به کلیسا در یکشنبه‌ها." وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. تحمل و کنترل شرایط این نوع زندگی بسیار سخت بوده ولی او و مادرش از پس آن برآمدند. سلنا در مورد شرایط آن زمان گفته: " به یاد می‌آورم که روزی پول خرید بنزین را نداشتیم و بنزین تمام کردیم و مجبور شدیم تا در همان جا بنشینیم تا کسی بیاید و اندکی بنزین به ما بدهد؛ چون مادرم هیچوقت نمی‌خواست که از مادربزرگ و پدربزرگم بخواهد که پولی به او دهند. یادم می‌آید در خانه مقداری ماکارونی و پنیر داشتیم، اما مادرم هیچ وقت ماکارونی درست نکرد؛ چون ماکارونی مثل یک غذای اعیانی برای ما بود! مادرم خیلی مقاوم و استوار است. به دنیا آوردن من در سن ۱۶ سالگی مسئولیت بزرگی را بر دوش او نهاد ولی او از همه چیز به خاطر من گذشت، در سه جا کار می‌کرد و زندگی خودش را فدای حمایت و بزرگ کردن من کرد." بعدها سلنا دربارهٔ این موضوع توضیح بیشتری داد: "من قطعاً موقع کودکی قادر به درک این موضوع نبودم. بسیار ناراحت بودم که پدر و مادرم در کنار یکدیگر زندگی نمی‌کردند. وقتی که می‌دیدم مادرم سخت کار می‌کند تا زندگی من بهتر شود، هیچ امیدی نداشتم. اگر ما در تگزاس می‌ماندیم، قاعدتاً من الان آیندهٔ وحشتناکی داشتم!" در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی (به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Brian Teefey) ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت (به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Gracie Elliot) در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.
در مدرسه، سلنا قربانی زورگویی‌های متعددی بوده. در مورد آن هنگام وی گفته: "من در هر ثانیه از روز در مدرسهٔ ابتدایی مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفتم. بدیهی است که بعضی از مردم می‌خواهند تا شما را تحقیر کنند و پایین بکشند؛ اما در نهایت، شما را از طریقی دیگر قوی تر می‌سازند." بعدها اضافه کرد: "من هیچ وقت در مدرسه بچه معروفی نبودم و فقط ۲ دوست داشتم. دوران مدرسه مثل یک دوران ناجور و افتضاح در زندگیتان است! من هیچگاه در مدرسه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعتماد به نفس نداشتم!"
در سال ۲۰۰۸، سلنا شروع به قرار گذاشتن با ستارهٔ دیزنی "نیک جوناس" (Nick Jonas) کرد که باعث حضور سلنا در آهنگی از "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جوناس برادرز " به نام "بسوزانش" شد؛ اما در سال ۲۰۰۹ این زوج رابطشان را بهم زدند. پس از اتمام این رابطه و در همان سال سلنا شروع به قرار گذاشتن با ستارهٔ سینمایی "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تیلور لاتنر " کرد که این رابطهٔ ناموفق نیز پس از چند ماه به پایان رسید.
در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیپل گومز ذکر کرد که با دیدن آماده شدن مادرش برای بازی در تئاتر، وی به بازیگری علاقه‌مند شد. در یک تست بازیگری برای یک مجموعه، سلنا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دمی لواتو را در حالی که برای دادن تست برای همان مجموعه آمده بود، ملاقات کرد. این دو بعدها به دوستان صیمیمی تبدیل شدند و با هم در فیلم‌های مشترکی نقش ایفا کردند.
در مه ۲۰۱۰، سلنا دیپلم خود را از طریق تحصیل در منزل کسب کرد.
در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱، سلنا با خوانندهٔ کانادایی "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جاستین بیبر " در جشن اسکار "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ونتی فر " حضور یافت و بعد از چندین ماه گمانه زنی‌ها وجود رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رسانه‌ها قرار گرفتند و توسط آن‌ها به "جلنا" (ج برگرفته از "جاستین" و لنا برگرفته از "سلنا") معروف شدند.
براساس سایت‌های خبری همچون nydailynews و latimes(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لس‌آنجلس تایمز ) در ۲۸ آپریل ۲۰۱۴، سلنا با بازیگری به نام "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اورلاندو بلوم " ظاهر شده‌است و گمانه زنی‌ها وجود رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر بوجود آمده، این زوج به سرعت مورد توجه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رسانه‌ها قرار گرفتند
HeartHeartHeartHeartHeartHeartliiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
HeartHeartHeartHeartHeart