انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رئال وایادولید 1-1 رئال مادرید / تعویض های طلایی آنجلوتی !!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئال وایادولید 1-1 رئال مادرید / تعویض های طلایی آنجلوتی !! 1

رئال مادرید در شبی که کریستیانو و گرت بیل را نداشت ، به خاطر ترس آنجلوتی مجازات شد و لالیگا را تقدیم بارسلونا کرد .

تعویض های عجیب آنجلوتی حال رئال را خراب کرد . تعویض شگفت انگیزی مثل وارد کردن مارسلوی نا آماده به جای بنزما ، مچ رئال را خواباند و یک خودکشی محض بود . تعویض بعدیش هم بدتر از این بود : ایارامندی ، بازیکن ضعیف 40 میلیونی را به جای ایسکو وارد کرد تا کاملا بازی را به حریف بدهد .

هر چند که رئال بهترین نفراتش را نداشت ، از کارواخال گرفته تا ستارگانی مثل کریستیانو و گرت بیل ، اما وایادولید در حدی نبود که رئال بخواهد بترسد و دفاع کند .

رئال مادرید در نیمه اول خوب کار کرد . سرجیو راموس یک سوپرگل بی نظیر زد و رئال تیم برتر میدان بود و به ندرت توپ به کاسیاس رسید .

ترکیب تیم با حضور ایسکو ، دی ماریا ، مودریچ و ژابی در میانه میدان ترکیب منسجمی بود . دی ماریا و موراتا ، دو مهاجم طاس رئال هم در خط حمله سعی می کردند که پرس داشته باشند و هر چند که موقعیت نداشتند اما تلاششان را می کردند .

اما در نیمه دوم آنجلوتی با تعویض های فاجعه بارش اوضاع را به هم ریخت . ایارامندی ، بازیکنی که مشخص نیست به کدامین گناه ، نصیب رئالی ها شده ، باز هم با ورودش به میدان ، زمینه ساز شکست رئال شد .

بازیکنی که با حضورش در زمین و کیفیت بسیار نازلش ، شکست به سویا و تساوی با وایادولید را رقم زده بود ، این بار نیز با ورودش به زمین نشان داد که چقدر پاقدمش خوش یمن است ! معلوم نیست که رئال چند بار ؟ چند بار ؟ باید از سوراخ ایارامندی گزیده شود تا کارلو بفهمد که این بازیکن در حد رئال نیست . از دست دادن لالیگا بس نبود ؟ حالا ایارا قرار است در فینال لیسبون هم فیکس شود و نشان بدهد که چه خرید ارزشمندی بوده است !

از آن سو تعویض شگفت انگیز دیگر ورود مارسلو به جای بنزما بود . کریم حتی در شب هایی که ضعیف ترین عملکردش را هم ارائه می داد ، تعویض نمی شد اما در شبی که گرت و کریستیانو در زمین نبودند ، بیرون کشیدن تنها عنصر خطرناک هجومی ، حماقتی بود باور نکردنی .

رئال این بازی را به غرور آنجلوتی باخت . در حقیقت مربی ایتالیایی پس از بردن بایرن زیاده از حد خود را دست بالا گرفت و همین باعث شد که خود را خدا بداند و با تصمیمات اشتباهش در دو بازی با والنسیا و وایادولید ، لالیگا را دو دستی تقدیم بارسلونا کند . تصمیماتی مثل بازی دادن به ایارامندی ، افتضاح ترین بازیکن 40 میلیونی تاریخ فوتبال جهان !