انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جاستين بيبر خواننده جوان پاپ كه در سالهاي گذشته با قانون شكني هاي متعدد اعتراض مردم آمريكا را به جان خريده است، با حكم كاخ سفيد از آمريكا اخراج نمي شود.

بيبر از جمله خوانندگان كانادايي است كه علي رغم محبوبيت بالا در ميان مردم آمريكا به همان اندازه تنفر آنها را هم به دوش گرفته است. قانون شكني هاي او در زمينه خلافهاي رانندگي، مصرف مواد مخدر و ضرب و شتم مي تواند زمينه ساز بحران جوانان آمريكايي طرفدار اين ستاره پاپ باشد. به همين منظور گروهي از مخالفان بيبر در طرحي به جمع آوري امضا براي اخراج بيبر از آمريكا پرداختند. سازمان مهاجرت آمريكا اعلام كرده بود كه در صورت جمع آوري 100 هزار امضا توسط شهروندان آمريكايي اين ستاره كانادايي به كشورش باز گردانده مي شود.

گذشته از اينكه دولت كانادا از پذيرش بيبر خودداري كرده بود، شهروندان آمريكايي نيز بيش از 275 هزار امضا براي اخراج بيبر فراهم كردند. با اين وجود به نظر مي رسد بيبر همچنان در آمريكا باقي بماند.

پس از جمع آوري 275 هزار امضا براي اخراج جاستين بيبر به نظر مي رسد كاخ سفيد با اخراج اين ستاره جوان مخالفت كرده است. به گفته سخنگوي كاخ سفيد بيبر يكي از چهره هاي پولساز براي ايالات متحده عنوان شده است. اين مقام سياسي اظهار داشته مجموع فروش بليط كنسرتها و آلبوم هاي بيبر به بيش از 12 ميليار د و 500 ميليون دلار رسيده است كه اين رقم مناسبي مخصوصا براي اداره مهاجرت آمريكا كه كسري بودجه يك تريليون دلاري دارد، است.

سخنگوي كاخ سفيد همچيني اخراج بيبر از آمريكا را برخلاف قوانين مهاجرتي آمريكا اعلام كرده و اين حركت را مغاير با احساس آمريكايي معرفي كرده است.


گفتني است جاستين بيبر از خوانندگان معروف موسيقي پاپ است كه تاكنون به جرم مصرف مواد مخدر، رانندگي با سرعت غير مجاز، تصادف، هتاكي به عموم و همسايگان و خرابكاري در كشورهاي ديگر دستگير و زنداني شده است.

جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود 1


جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود 1


جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود 1



جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود 1


جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمیشود 1
چیییییییییییش