انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تست ب ام و X6 مدل 2015 در چین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ب ام و x6 مدل 2015 باز هم در حال آزمون و این بار در چین دید شده است.


این کشور یکی از بزرگ ترین بازارهای این کراس اوور است و زمانی که ب ام و x6 در اوایل سال 2015 عرضه شود، جزء اولین مناطقی خواهد بود که این خودرو در آن به فروش می رسد. گمان می رود نسل دوم این کراس اوور که در داخل این خودروسازی f16 x6 نامیده می شود در نمایشگاه خودروی بین المللی مسکو سال 2014 یا نمایشگاه خودروی پاریس سال 2014 رونمایی شود.


تست ب ام و X6 مدل 2015 در چین 1


x6 مدل 2015 مانند نسل اول آن از ساختار x5 بهره خواهد برد. در تصاویر فاش شده از این خودرو مشخص است که طراحی x6 جدید معمولی تر شده تا ساده تر به نظر برسد. قسمت پشت x6 ظاهری اسپرت تر به خودرو می دهد. قسمت جلوی x6 دارای ظاهری جدید با خطوط مدل های کنونی بی ام و و چراغ های جلوی نوین است که به سمت جلوپنجره دو تکه این برند کشیده می شوند.


x6 همچنان با ساختار چهار چرخ فعال xdrive و مجموعه ای از موتورهای شش سیلندر خطی و v8 عرضه خواهد شد. بی ام و نسخه ای هیبریدی شارژی را نیز در خط تولید این خودرو اضافه خواهد کرد.


علیرغم آن که به نظر می رسد کراس اوور-کوپه ها به ذائقه همه خوش نیامده اند، این بخش همچنان در حال رشد است. x6 در هند نیز عرضه شد اما فروش کم، باعث توقف فروش آن در این منطقه شد. x6 جدید چند ماه پس از معرفی بین المللی روانه بازار این کشور خواهد شد اگرچه پس از آن رقیب جدیدی به نام مرسدس بنز mlc خواهد داشت. x6 در هند با شاسی بلندهای دیگری مانند پرادو لندکروزر، ، آئودیq7 ، مرسدس بنز کلاس m و مرسدس بنز gl رقابت می کند.
عالیDodgy