انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلاش ریحانا برای چاق شدن و اضافه وزن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلاش ریحانا برای چاق شدن و اضافه وزن 1
کمتر زنی در دنیای امروز به دنبال چاق شدن است. اکثر خانمها در پی یافتن راهی برای کاهش وزن هستند و افراد لاغر هم غالبا استخوانی بودن را به چاق شدن ترجیح میدهند. اما خبرها نشان میدهند “ریانا” خواننده معروف ۲۵ ساله هالیوودی به دنبال راهی برای افزایش وزن است.
به نقل از مجله اینترنتی پرداد ریانا این روزها به باربادوس، شهر زادگاهش بازگشته است و بنابر اظهارات یک منبع نزدیک به وی، او در تلاش برای افزایش وزن وچاق شدن است.
گفته میشود او این روزها مدام در حال خوردن تنقلات است و بیشتر وقتش را در رستورانها میگذراند و اظهار امیدواری کرده است که نتیجه تلاشش را هرچه زودتر ببیند.

بنابر گزارشات ریانا این روزها اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری میکند و در مدت اقامتش در این شهر بارها به فستیوالها و کارناوالهای خیابانی رفته است.بر اساس گزارشها او علاوه بر اینکه خوردن برنج و حبوبات را افزایش داده است سعی میکند با خوردن تنقلاتی چون چیپس و شکلات روند افزایش وزن را تسریع کند.
شاهدان میگویند در زمان حضورش در فستیوال علاوه بر اینکه مدام در حال خوردن بوده است سعی کرده تا اوقات خوشی را برای خود و اطرافیانش و بخصوص هوادارانی که او را احاطه کرده بودند به وجود آورد.
من بنظرم ریحانا همینجوریشم بد نیست
ولی خدایی زیادی لاغره
قیآفه ریحانا وقتی چاق بشه دیدنیه
همینجوره سوژس چ برسه چاغ شه!!!!!
(21-05-2014، 12:10)♥نیما ♥ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
همینجوره سوژس چ برسه چاغ شه!!!!!
دقیقن
من از ریحانا بدم میاد.
خاک توسرشDodgyDodgy
هیکلش خوبهSleepy
همینجوریش که خیلی خوشگله عجب کاری مسخره ای میکنه ها
؟×من بیام چاقش کنمBig Grin