انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تیلور سوییفت پول‌سازترین خواننده در سال ۲۰۱۱
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تیلور سوییفت پول‌سازترین خواننده در سال ۲۰۱۱ 1



تیلور سوییفت پول‌سازترین خواننده در سال ۲۰۱۱

تیلور سوییفت خواننده ۲۲ ساله موسیقی پاپ و کانتری، به‌عنوان پولسازترین خواننده در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

به گزارش مجله موسیقی ملودی پس از اعلام لیست فروش کلی آلبوم‌های موسیقی در سال ۲۰۱۱ مشخص شد که تیلور سوییفت حدود ۳۶ میلیون دلار از فروش آلبوم و تور دور دنیای خود، درآمدزایی داشته است.
او در سال گذشته بیش از ۱.۸ میلیون آلبوم در آمریکا فروخته است. پس از سوییفت، گروه راک یوتو، کنی چسنی، لیدی گاگا و لیل وین در مکان‌های بعدی پولسازترین خوانندگان سال گذشته میلادی جا گرفته‌اند.
همچنین نام‌های هنرمندان و گروه‌هایی چون شاده، بان جووی، سلین دیون، جیسون آلدین و ادل در رده‌های بعدی این فهرست به چشم می‌خورد.
گفته می‌شود اگر مشکلات حنجره ادل پیش نیامده بود و این خواننده جوان بریتانیایی مجبور به لغو تعداد زیادی از برنامه‌های خود در زمینه اجرای موسیقی نشده بود، هم‌اکنون شانس بسیار بالایی برای درخشیدن در لیست پولسازترین هنرمندان موسیقی سال گذشته داشت.
ادل به دلیل عرضه آلبوم ۲۱ و برنده شدن جوایز معتبر موسیقی، از شانس بالایی برای درآمدزایی بیشتر برخوردار بود و هم‌اکنون رده دهم این لیست را به خود اختصاص داده است. سال گذشته بان جووی و یوتو در رده‌های نخست قرار داشتند.
ماشالا ایشالا ماشالاBig Grin
حقشه واقعا
واقعا خواننده خوبیه حقشه
این دلیل اینهمه پول و ثروته تیلوره :| ~~> دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=106242