انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش ستارگان موسیقی به مرگ ناگهانی ویتنی هیوستون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش ستارگان موسیقی به مرگ ناگهانی ویتنی هیوستون 1

ویتنی هیوستون، خواننده موسیقی پاپ، روز شنبه، در سن ۴۸ سالگی درگذشت. دلیل و مکان فوت او هنوز مشخص نیست. گفته شده این خواننده مشکلات زیادی با اعتیاد داشت.
به گزارش مجله موسیقی ملودی ویتنی هیوستون خواننده معروف پاپ آمریکایی و همسر سابق بابی براون خواننده و رقصنده آمریکایی از نیمه دهه ۸۰ تا اواخر دهه ۹۰ میلادی در اوج شهرت به «ملکه موسیقی» و «دختر طلایی صنعت موسیقی» معروف شده بود.

آلبوم‌های ویتنی هیوستون از پر فروش ترین آلبومهای موسیقی در سطح جهانی به شمار میرود. از علت فوت او هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست و پلیس منطقه در حال تحقیق در این مورد است.
مرگ او در آستانه برگزاری جوایز گرمی در لس آنجلس اتفاق افتاد. این خواننده نیز قرار بود در این مراسم برنامه اجرا کند و برای همین موضوع نیز در این هتل اقامت گزیده بود.
این اتفاق غم انگیز در حالی در هتل در بورلی هیلز اتفاق افتاد که دیگر چهره های سرشناس موسیقی نیز یکی یکی برای اجرای مراسم به هتل می‌آمدند و مرگ این خواننده همه را شوکه کرد. خصوصا اینکه طرفداران او و خبرنگاران برای ادای احترام در هتل جمع شده بودند.
پلیس بورلی هیلز گزارش کرده که خبرنگاران حدود ساعت ۳٫۲۰ صبح به بورلی هیلتون زنگ زده اند. و اورژانس هتل ساعت ۳:۵۵ بدن بی جان ویتنی هوستون را در طبقه چهارم هتل پیدا می کند. دلیل مرگ او هنوز در دست بررسی است. پلیس تنها اعلام کرده است که هیچ علائمی از جنایت به چشم نمی خورد.
پس از انتشار خبر مرگ ناگهانی این خواننده خوش‌صدای سیاه‌پوست خوانندگان هالیوودی چون ماریا کری، کریستینا آگوئیلرا و تعداد دیگری‎ ‎از ستارگان هالیوود، غم و اندوه خود را نسبت به این اتفاق به صورت آنلاین در توییتر ابراز کرده اند.

کریستینا آگوئیلرا در این خصوص نوشت: «ما یکی دیگر از افسانه ها را از دست داده ایم. به خانواده ویتنی تسلیت می گویم. دیگر او را نخواهیم داشت.»

ماریا کری خواننده قدیمی و مشهور آر اند بی نیز درباره مرگ ویتنی گفت: «او به عنوان دارنده یکی از بهترین صداها در زمین هرگز فراموش نمی شود.»

کتی پری گفت: «ناراحت کننده است. ما همیشه دوستت داریم ویتنی»

جسیکا سیمپسون نوشت: «من خوانندگی را با شنیدن صدای ویتنی هوستون آغاز کردم و امروز من بت خود را از دست داده ام.»
لو رید خواننده و آهنگساز کهنه‌کار نیز عنوان کرد: «او راه را برای همه ی خواننده ها در صنعت موسیقی هموار کرد. افسانه ای، نوآور، شگفت انگیز، فروتن … یکی از بهترین ها در جهان.»
کریس جنر گفت: «خیلی غم انگیز است که ویتنی هوستون درگذشت، به دختر او و خانواده اش تسلیت می گویم. خیلی غم انگیز و دلخراش است، استعداد شگفت انگیز، صدای شگفت انگیز … »
همچنین ریحانا اندوه خود را از درگذشت ویتنی در توییتر چنین اعلام کرد: «هیچ کلمه ای قادر به توصیف نیست! فقط اشک.. ویتنی عزیز»

جاستین بیبر خواننده نوجوان نیز به شیوه خود این درگذشت را تسلیت گفت: «خبرهایی شنیدم. این احمقانه است. دارنده یکی از بهترین صداهای دنیا درگذشت. ویتنی هوستون درگذشت. من فقط می توانم به دوستان و خانواده اش تسلیت بگویم.»

او در سال ۱۹۹۲ با بابی براون خواننده ازدواج کرد. در طول ۱۴ سال زندگی مشترک ویتنی هوستون روزهای بدی را سپری کرده و به مصرف مواد روی آورد.

ویتنی هوستون در طول چند دهه زندگی هنری خود ۶ جایزه گرمی، ۳۰ جایزه بیلبورد و ۲۲ جایزه موسیقی آمریکا را از آن خود کرد.