انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تیلور سوئیفت خواننده مشهور با ترس زندگی می‌کند!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تیلور سوئیفت خواننده مشهور با ترس زندگی می‌کند! 1

«تیلور سویفت» همیشه نگران است که مبادا اتفاق بدی بیافتد و همه موفقیت‌های او را نابود کند و به همین دلیل همیشه با ترس زندگی می کند.

به گزارش مجله موسیقی ملودی به نقل از آفتاب، این خواننده موفق هالیوود که اوایل ماه جاری جایزه محبوب‌ترین خواننده سبک کانتری را با خود به خانه برد، هنوز نمی تواند باور کند که توانسته است در زندگی حرفه ای‌اش چنین موفقیت‌های بزرگی کسب کند و دائماً نگران است که مبادا اتفاق بدی در زندگی او رخ دهد و همه موفقیت‌های چشمگیرش را نابود کند.

تیلور سوئیفت در این رابطه گفت: کسب چنین موفقیت‌های بزرگی آرزوی همیشگی من بود و همیشه دلم می خواست به اینجا برسم اما هرگز هیجان‌زده و مغرور نمی شوم. هرگز !هیچ وقت! اما می دانید چه چیزی مرا می ترساند؟ اینکه یک اتفاق بد، مسیر زندگی من را تغییر دهد و همه چیز را نابود کند. در حال حاضر من خیلی خوشحال هستم اما همیشه با ترس زندگی می کنم و اغلب با خودم فکر می کنم، این همه موفقیت واتفاقات خوب نمی تواند واقعیت داشته باشد! گاهی از خودم می پرسم: آیا این زندگی واقعی من است؟

این بازیگر زیبای ۲۲ ساله در حال حاضر خیلی خوشحال است که مجرد است اما به‌خوبی می داند که وقتی تصمیم بگیرد ازدواج کند، به احتمال زیاد شهرت‌اش باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی او خواهد شد.

او گفت: من در حال حاضر با هیچ مردی در ارتباط نیستم و دوست دارم برای مدتی با هیچ کس آشنا نشوم و مجرد بمانم. در حال حاضر زندگی واقعاً خوبی دارم و اصلاً ناراحت نیستم. کریسمس امسال اصلاً گریه نکردم چون هیچ دلیلی برای ناراحتی من وجود نداشت و از این بابت خیلی خوشحالم.
من شنیده بودم ۲۴ سالشه ؟
اینجآ نوشته بود ۲۲ سالشه که !؟
:-)
(17-05-2014، 20:16)ღ✿ ДVД ✿ღ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
من شنیده بودم ۲۴ سالشه ؟
اینجآ نوشته بود ۲۲ سالشه که !؟
:-)
22سالشه