انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کیم هیون جونگ درشرف رفتن به سربازی!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خواننده و بازیگر کیم هیونگ جون به فعالیت های خود به عنوان مجری برنامه رادیویی پایان داد.
از سال 2009 تا امسال کیم هیونگ جون به عنوان مجری برنامه رادیویی کانال SBS با نام Music High مشغول به کار بود و در 14 آوریل امسال آخرین اجـــــرای خود را به عنوان مجری در این برنامه داشت و بعد از 5 سال به فعالیت خود در این برنامه پایان داد و خداحافظــــی بسیار احساسی ای را به مناسبت پنجمین سالگرد این برنامه با شنوندگان کرد. در مدت این 5 سال وی لحظــــات به یاد ماندنی و تاثیر گذاری را در این برنامه داشت و عشق و حمایت فراوانی را از طــــــرفداران و شنوندگان این برنامه دریافت کرد.
وی در آخرین روز این برنامه گفت: "امروز پنجمین سالگرد برنامه ی Music High و یه فرصت خوب برای پایان دادن به یک انتظــــار طــــــولانی هست. امروز میخوام از همه ی شما تشکر کنم که در طــــــول این 5 سال باعث شدید که خاطــــــرات خوبی رو در کنار همدیگه داشته باشیم. من به فعالیت هام در آینده با تلاش و عشق بیشتری ادامه خواهم داد. تمام تلاش من برای اینه که شما رو خوشحال کنم چون زمان هایی که با هم بودیم به معنای واقعی من خوشحال بودم."
شخصیت روشن و خوشبین کیم هیونگ جون باعث میشد که مخاطــــــبین جذب این برنامه بشوند و باعث بوجود اومدن یک جو پرانرژی و شاد در برنامه میشد. شنوندگانی که از ابتدای برنامه با آن همراه بودند در طــــــول این مدت شاهد اجـــــراهای بی ریا و خالصانه ای که در نهایت صداقت اجـــــرا میشدند,بودند و همین باعث میشد که با عشق و علاقه ی بیشتری برنامه را دنبال کنند. همچنین در پایان تیم تهیه کنندگان برنامه از کیم هیونگ جون تقدیر کردند و تمام دست اندرکاران برنامه ی ‘Music High’ که به مدت 5 سال با وی کار کرده بودند با گرمی از وی خداحافظــــی کردند.

کیم هیونگ جون بعد از پایان برنامه ی رادیویی ‘Music High’ بزودی به عنوان بازیگر ســـریــالخود را به نام ‘Melody of Love’ که در آن نقش کارگردان موزیکال را دارد و از کانال KBS1 در حال پخش هست را به پایان خواهد رساند.

 
پ.ن:کلا قرارداد برنامه رادیوییش 5 ساله بوده و الان تموم شده و تمدیدی هم به احتمال زیاد در کار نیست چون گفته سال 2014 میخواد بره سرباز