انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وانت ال 90
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مديرعامل ايران خودرو از عرضه وانت تندر 90 به بازار تا پايان امسال خبر داد.

جواد نجم‌الدين اظهار كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، وانت تندر 90 تا پايان امسال وارد بازار خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه ظرفيت نهايي توليد 50 هزار دستگاه در سال براي وانت تندر 90 پيش‌بيني شده است، خاطرنشان كرد: تا پايان امسال توليد اين خودرو با تيراژ مناسب آغاز و به تدريج افزايش مي‌يابد تا به سقف توليد برسد.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در خصوص قيمت عرضه اين محصول به بازار اظهار كرد: تاكنون قيمت اين خودرو نهايي نشده است. پيش از اين قائم مقام مديرعامل ايران در خصوص توليد وانت تندر 90 اظهار كرده بود كه وانت‌هاي موجود در ايران از نظر مصرف سوخت و تکنولوژي قديمي محسوب مي‌شوند، بنابراين ايران خودرو توليد وانتي جديد با تکنولوژي روز را در دستور کار قرار داده است.

به گفته ميرجواد سليماني، وانت تندر 90 در دو نوع بنزيني و دوگانه‌سوز و احتمالا ديزلي توليد خواهد شد. اين وانت گنجایش 800 کيلوگرم بار را داشته و مجهز به کيسه هوا و ترمز ضد قفل خواهد بود. وانت تندر 90 روي پلت‌فرم ايکس 90 توليد شده و موتور آن همان موتور تندر 90 سواري است. البته گيربکس اين وانت نسبت به مدل سواري آن تقويت شده است. با توجه به آنکه بخشي از قطعات وانت تندر 90 با سواري آن مشترک است، اين خودرو با 50 درصد ساخت داخل وارد بازار خواهد شد
عکس؟
چند لحظه!
بفرمایید:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وانت ال 90 1