انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کیا سراتو کوپ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سال 2010 را برای کمپانی کیا می توان سال تاثیر گذار در بازار خودرو و آغاز تحولی جدی دانست.تولید اولین اتومبیل کوپه از کمپانی کیا نشانگر آن است که این خودروساز کره ای به خوبی نیاز بازار را درک کرده و در نهایت با کمک جستن از طراح سابق آئودی پیتر شریر، koup را خلق کرده است.نام این خودروی زیبا برگرفته از دو کلمه kia و coupe می باشد.برندی که هم اکنون اقدام به تولید خودروهای concept و مفهومی می کند.به هر حال با آرزوی موفقیت برای همه خودروسازان داخلی به سراغ یکی از محصولات تازه وارد این خودروساز کره ای می رویم .طراحی داخلی و خارجی سراتو نسبت به مدل قبلی جهش چشمگیری داشته است.نمای جلویی خودرو با چراغ هایی کشیده و اسپویلر بزرگی که چراغ های مه شکن را در زمینه ای تیره در خود جای داده چهره سراتو را پرخاشگر و تهاجمی نشان می دهد.در نمای پشتی نیز چراغ ها نسبت به مدل سدان باریک و طویل تر شده اند اما فرم قبلی خود را حفظ کرده اند و نقطه عطف نمای عقب دفیوزر انتهایی اسپویلر می باشد که در خود لوله اگزوز دوبل را جای داده است.داخل کابین کوپ نیز ساده و گیرا طراحی شده است.در صفحه کیلومتر شمار 3 دایره با فرورفتگی عمیقی دیده می شود.که به ترتیب دور موتور ،سرعت و میزان سوخت را در پس زمینه ای قرمز و اسپرت در اختیار راننده قرار می دهد.فرمان چرم و خوش دست سراتو که بر روی آن کلیدهای تنظیمات سی دی چنجر 6 تایی ،تنظیمات سیستم صوتی و همچنین کلید سامانه کنترل سرعت جاگذاری شده است به راحتی قابل استفاده هستند. .. قسمت فوقانی داشتبورد همراه با چراغ های دور بلندگو که با تنظیمات ثابت و ریتمیک هم رنگ با بدنه خودرو طراحی شده اند به حس اسپرت بودن کابین افزوده است.اما از نکات منفی کابین می توان به استفاده از پلاستیک خشک در داشبورد و همچنین تنظیم صندلی ها به صورت دستی را برشمرد.کیا سراتو کوپ در دو تریمEX و SX با پیشرانه های 2 و 2.4 لیتری قابل سفارش هستند.مدل EX با پیشرانه ای 2 لیتری و 4 سیلندر قادر به تولید 156 اسب بخار قدرت و 144 پوند فوت گشتاور می باشد.اما مدل قدرتمندتر و مدل مورد آزمایش یعنی SX از پیشرانه ای 2.4 لیتری سود می برد که با همراهی سیستم متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها قادر به تولید 173 اسب بخار قدرت و 168 پوند فوت گشتاور می باشد. که برای این مدل دو نوع گیربکس یکی 6 سرعته دستی و دیگری 5 سرعته اتوماتیک قابل سفارش هستند.


مشخصات
پیشرانه 4سیلندر خطی،بلوک و سر سیلندر آلومینیومی
تعداد سوپاپ 16 سوپاپ DOHC
حجم پیشرانه 2362 سی سی
توان 173 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
گشتاور 168 پوند فوت در 4000 دور در دقیقه
گیربکس 5 سرعته اتوماتیک
طول 176.4 اینچ
عرض 69.5 اینچ
ارتفاع 55.1 اینچ
اپشن ها:
دارای 6 عدد ایربگ
سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر
مدیریت پیمایش ( Trip Computer )
آینه داخل الکتروکرومیک
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی حرفه ای با ظرفیت 6 دیسک
MP3 + USB + AUX و کابل ipod
سنسور هشدار دهنده موانع ( دنده عقب )
پشت سری ها با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه
گرم کن صندلیهای جلو
چراغ مه شکن ( جلو )
سانروف با سنسور ایمنی
سنسور ایمنی شیشه بالابر
کنترل اتوماتیک نور چراغ ها
قیمت 46 میلیون تومان



عکس ها در حال اپلود هستند

سوییچ:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1


جلو پنجره:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1



موتور و مخلفاتTongue:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1



ایینه برقی:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1



صندلی با قابلیت جمع شدن:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1



صندوق جا دارSadواسه بستن سیستم عالیه)دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1



باند ها(چنگی به دل نمی زنی فقط شکل داره)دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1




نمای داخلی:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1


نمای داخلی:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1


کیلومتر شمار:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیا سراتو کوپ 1
نامردیه این همه عکس اپ کنی بعد سپاس هم نکنیدAngry
داداشی خودم بهت سپاس میدم!خب راست میگه دیگه!Winkدستت درد نکنه ممنون!