انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باریک‌ ترین گوشی همراه جهان !+عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باریک‌ ترین گوشی همراه جهان !+عکس 1



پس از عرضه گوشی‌هایی با ضخامت 12، 10، 8 و 7 میلیمتر حال گوشی هوشمند جدیدی روانه بازارهای جهانی شده که تنها 65/6 میلیمتر ضخامت دارد.

به گزارش اینتوموبایل، نکته جالب آن است که این گوشی از سوی شرکت‌های مشهور سازنده گوشی مانند اپل، سامسونگ، موتورولا، اچ تی سی و... عرضه نشده، بلکه یک شرکت چینی به نام Oppo آن را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

گوشی یاد شده مجهز به نسخه 4 سیستم عامل آندروید یا Ice Cream Sandwich است. در این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی استفاده شده و دارای RAM یک گیگابایتی است. نمایشگر این گوشی از نوع 3/4 اینچی و AMOLED Plus است و روی بخش جلوی آن دوربین 3/1 مگاپیکسلی نصب شده است.

دوربین مذکور از توان فیلمبرداری با دقت 720p هم برخوردار است. اما در پشت گوشی دوربینی 8 مگاپیکسلی با دقت ضبط ویدئویی 1080p نصب شده است.

قیمت گوشی یاد شده 3999 یوآن معادل 632 دلار است. پیش از این در میان گوشی‌های باریک عرضه شده به بازار آیفون 4 از همه محبوب‌تر بود که ضخامت آن 3/9 میلیمتر بود. رتبه بعدی با ضخامت 45/8 میلیمتری متعلق به گالکسی اس سامسونگ و رتبه سوم با ضخامت 1/7 میلیمتری متعلق به Droid Razr شرکت موتورولا است.
عکسش یه جوریه که معلوم نیست چقدر ضخامت داره123
خیلیم کلفته من یاریک ترشودارمAngry
این جوری که عکس نشون میده ضخامتش خیلی بیشتر از این حرف هاست