انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نخستین جزئیات اکسپریا Z3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسابقه شرکت‌ها در حال ورود به مرحله «غریبی» است و هر روز مدلی جدید با سخت‌افزاری قوی‌تر و سیستم‌عاملی به‌روزتر از سوی آنها به بازار معرفی می‌شود. شاید پرسرعت‌ترین این شرکت‌ها سونی باشد و در حالی که گوشی Z2 هنوز در دست بسیاری از منتظرانش جا خوش نکرده، فرآیند طراحی و تولید Z3 را آغاز کرده است؛ انگار این شرکت با خود نیز رقابتی تنگاتنگ دارد!

سایتی چینی موفق شده به تعدادی از ویژگی‌ها و تصاویر این گوشی دست پیدا کند. طبق اخبار این سایت، اکسپریا Z3 دارای قابی فلزی و البته بسیار نازک خواهد بود. علاوه بر این گفته شده که بر روی بدنه آن لایه‌ای PVD پوشانده شده تا ظاهر فولاد ضدزنگ را به آن بدهد؛ مانند نوکیا 8800.

نخستین جزئیات اکسپریا Z3 1

برای کسانی که شاید برتری‌های PVD را نمی‌دانند، این لایه برخلاف آبکاری‌ها یا رنگ‌های معمول دارای مزایای بسیار زیادی است. این لایه‌ها مقاومتی بیشتر در برابر خوردگی، ضربه و به‌خصوص خش از خود نشان می‌دهند. استفاده از PVD همچنین هماهنگی بیشتری با طبیعت دارد، اما پروسه ساخت آن مقداری دشوار است.

منبع چینی جزئیات سخت‌افزاری Z3 را هم در خبر خود آورده است. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 1080p (برخلاف اغلب گوشی‌های هم‌رده که QHD هستند)، چیپست اسنپ‌دراگون 805، رم 3 گیگ و دوربین 20.7 مگاپیکسلی عقب خواهد بود. چیپست اسنپ‌دراگون این گوشی از مدل 450 Krait چهار هسته‌ای 2.7 گیگاهرتزی است و پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 420 پانصد مگاهرتزی می‌باشد.

نخستین جزئیات اکسپریا Z3 1

منابع خبری اضافه کرده‌اند که این گوشی ممکن است ماه آگوست به بازار معرفی شود. این اتفاق باعث می‌شود تا تمامی پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ تولیدکننده اسمارت‌فون در نیمه دوم سال جلوی یکدیگر صف ببندند. رقابت گوشی‌های G3، GS5 Prime، HTC One M8 Prime، و حالا اکسپریا Z3 باید یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای بازار را برای مشتریان رقم بزند.