انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: LS-218 پرسرعت‌ترین موتورسیکلت تولیدی دنیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وسایل حمل‌ونقل الکتریکی در زمانه مناسبی خلق شده‌اند. در روزگاری که مصرف انرژی به بالاترین حد خود در دنیا رسیده، جهان به این وسایل نیاز مبرم پیدا کرده است. از این رو شرکت‌های تولیدکننده وسایل نقلیه هرساله علاوه بر مدل‌های سوختی خود، مدل‌هایی الکتریکی نیز به بازار عرضه می‌کنند.

اما رقابت در بین همین قبیل وسایل نیز به شکل روزافزونی در حال افزایش است و امروز شرکت Lighting با معرفی موتورسیکلت الکتریکی LS-218 قصد دارد نام خود را بالاتر از رقبا و به ‌عنوان تولیدکننده سریع‌ترین موتورسیکلت الکتریکی تولیدی دنیا ثبت کند.

LS-218 پرسرعت‌ترین موتورسیکلت تولیدی دنیا 1
این موتورسیکلت قرار است در تابستان امسال وارد بازار شود و از همین حالا طرفداران این موتورسیکلت در اینترنت برای آن سر و دست می‌شکنند. اما ویژگی‌های این موتورسیکلت پر سرعت الکتریکی چیست؟

برای شروع از نام آن شروع می‌کنیم؛ LS-218. عدد 218 عنوان‌شده در نام این موتورسیکلت از بالاترین سرعت ثبت‌شده برای آن می‌آید، یعنی 218 مایل بر ساعت یا به عبارتی 350 کیلومتر بر ساعت!!! شرکت لایتینگ حتی ادعا کرده این موتور می‌تواند به سرعتی بالاتر از این برسد، اما در حال حاضر و با همین سرعت نیز رکورد بالاترین سرعت موتورسیکلت الکتریکی تولیدی را یدک می‌کشد.

LS-218 پرسرعت‌ترین موتورسیکلت تولیدی دنیا 1

این رخش خیابانی قادر است انرژی‌ای معادل 200 اسب بخار را تولید کند که با ماشین‌های حال حاضر هایپراسپورت بازار قابل‌رقابت است. اما شاید بهتر باشد برای درک بهتر قدرت SL-218 آن را با یک ماشین مقایسه نکنیم؛ این موتور می‌تواند به نیروی گشتاوری 168 فوت پاوند یا 200 نیوتون متر برسد که تقریبا دو برابر موتورسیکلت قدرتمند 1199 Panigale دوکاتی است. تصور چنین شتابی انصافا هوش از سر انسان می‌برد!

LS-218 پرسرعت‌ترین موتورسیکلت تولیدی دنیا 1

در LS-218 کلاچ و جعبه دنده‌ای در کار نیست و دارای سیستم رانش خودکار است. پس مواقعی که هوس رکورد‌زدن را در سر نپرورانید، می‌توانید با سرعت پایین از سواری با آن در خیابان لذت ببرید.

برای این موتورسیکلت الکتریکی دو نوع باتری عرضه شده است. یک مدل 12 کیلووات ساعتی و یک مدل 20 کیلووات ساعتی که می‌تواند شما را تا 290 کیلومتر مسافت ببرد. همچنین لایتینگ ادعا کرده که زمان پر شدن باتری LS-218 تنها 30 دقیقه زمان خواهد برد.

LS-218 پرسرعت‌ترین موتورسیکلت تولیدی دنیا 1

SL-218 وزنی معادل 224 کیلوگرم دارد. فعلا در مورد قیمت آن صحبتی نشده و همان‌طور که گفته شد تابستان امسال به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.
kheili bahale .... bazam az in mozo ha bezar
ههههههه
ماشین های ما 170 بیشتر نمیرن این 350تا کجا
پراید 160 میرهBig GrinBig GrinBig Grin