انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 10 سال آزار جنسی خواهر 4 ساله به دست برادران شیطان صفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[rtl]10 سال آزار جنسی خواهر 4 ساله به دست برادران شیطان صفت[/rtl]

10 سال آزار جنسی خواهر 4 ساله به دست برادران شیطان صفت 1

[rtl]پلیس اعضای یک خانواده 8 نفره را به جرم آزار و اذیت دختر 4 ساله‌ای به مدت 10 سال بازداشت کرد.[/rtl]

[rtl]

۶ برادر تحت نظر پدر و مادرشان دختر ۴ ساله‌ای را به مدت ۱۰ سال مورد شکنجه قرار داده‌اند. دختر در حال حاضر ۱۴ سال سن دارد و پس از بازجویی‌های پلیس پرده از این حملات هولناک برداشته است.

اطلاعات پلیس کارولینای شمالی حاکی است پدر و مادر ۶ پسر طی ۱۰ سال از رفتارهای غیراخلاقی پسرانشان و سوءاستفاده آن‌ها از دختر ۴ ساله آگاهی داشته‌اند اما هیچ یک این موضوع را گزارش نکرده و تمامی این حوادث را پنهان کرده‌اند.

متهمان به نام‌های «اریک جکسون»‌۲۷ ساله، «جان جکسون» ۲۵ ساله، «متی جکسون» ۲۲ ساله، «ناتانیل جکسون» ۲۱ ساله، «بنیامین جکسون» ۱۹ ساله و «هارون جکسون» ۱۸ ساله هستند. پدر و مادر این ۶ پسر به نام «جان جکسون» پدر ۶۵ ساله و «تینا جکسون» ۵۴ ساله شناسایی شده‌اند.

پلیس می‌گوید برای دستگیری اعضای این خانواده کثیف از سال ۲۰۱۲ میلادی تحقیقات خود را آغاز کرده‌ است. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که بزرگترین پسر خانواده اریک پس از ۱۰ سال شکنجه به کلیسا رفته و نزد کشیش اعتراف به گناه می‌کند. کشیش مربوطه نیز موضوع را به پلیس گزارش می‌دهد.

کارآگاهان پلیس می‌گویند در ابتدا دختر که در حال حاضر ۱۴ ساله است هیچ همکاری با مأموران پلیس نکرده و سخن نمی‌گفت اما با ادامه تحقیقات او پرده از این راز خانوادگی برداشت.


[/rtl]
تف ب ذاتشون
چه ادمای پستی هستند
واقعا که براشون متاسفم ......
AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry
crying
کثیف صفت های بی شعور مثلا بعضی از اسماشونم اسلامیهDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgy