انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فعالیت حرفه ای موسیقی و خوانندگی این بازیگران در حدی بوده كه جوایز مطرح موسیقی را برای آنها به همراه داشته است و به بازیگرانی كه به صورت آماتور خواننده هستند در این فهرست اشاره نشده است.

معمول است كه بازیگران سینما و تلویزیون در كنار بازیگری به حرفه خوانندگی هم بپردازند. «جانی دپ»، «جولیت لوئیس» و حتی «جرد لتو» از بازیگرانی هستند كه به خوانندگی روی آورده اند. البته عكس این موضوع هم می تواند باشد. خوانندگان تنها با یك نقش كوچك به بازیگری مطرح تبدیل شده اند.

فعالیت حرفه ای موسیقی و خوانندگی این بازیگران در حدی بوده كه جوایز مطرح موسیقی را برای آنها به همراه داشته است و به بازیگرانی كه به صورت آماتور خواننده هستند در این فهرست اشاره نشده است. در این فهرست 5 بازیگر مشهور هستند كه موسیقی را حتی قبل از بازیگری آغاز كرده و خواننده نسبتا قابلی هم بوده اند.


خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس 1

«مارك والبرگ»


«مارك والبرگ» را معمولا با نقشهایی در فیلمهای «جدا مانده»، «مشت زن» و «تد» می شناسیم. اما او در ابتدا یكی از خوانندگان گروه هیپ هاپ «فاركی مارك» بوده است. این گروه در دهه 90 با انتشار دو آلبوم موسیقی به شهرت رسیدند و جایزه موسیقی (MTV) را از آن خود كردند.

خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس 1

«دانی والبرگ»


«دانی» برادر «والبرگ» بود كه در گروه «فاركی مارك» نیز حضور داشت. البته او فعالیت موسیقی و خوانندگی را از سال 1984 با گروه (NKOTB) آغاز كرده بود. در سال 1999 از دانی برای بازی در فیلم «حس ششم» دعوت شد و بعدها به بازی در مجموعه های تلویزیونی پرداخت ،‌او همچنان به حرفه خوانندگی اهتمام می كند.

خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس 1

«جیسون شوارتزمن»


«شوارتزمن» قبل از اینكه با بازی در فیلم (Rushmore) به دنیای بازیگری معرفی شود، از 17 سالگی او ترانه سرایی و موسیقی را به صورت تك نفره آغاز كرد و پس از آن با گروه «فانتوم پلانت» تا سال 2003 همراه بود. او اخیرا در فیلم «گراند هتل بوداپست» بازی كرده است.

خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس 1

«جنیفر هادسون»


او سالهای زیادی به فعالیت خوانندگی و صداپیشگی اهتمام داشت و از ستارگان برنامه تلویزیونی American Idol بود. تا اینكه از سال 2006 در فیلمهای موزیكال «افی وایت» و «دختران رویایی» ظاهر شد و به سینما آمد.

خوانندگان معروفی که بازیگر شدن !+ عکس 1

«ویل اسمیت»


«ویل اسمیت» در حال حاضر بازیگری شناخته شده ، پولساز و ثروتمند است. در دهه 1980 با «جازی جف» به گروه موسیقی با همین نام تشكیل دادند كه در سال 1988 جایزه بهترین گروه رپ گرمی را بدست آوردند.

بازیگر شدن !!!چ مثبت شدن!
هیچــکودومــو نمیشناســم :|
اخری رو تو دو سه تا عکس دیدم
بقیه برا من ناشناسن
نمیشنآسمشون!!!
اصلا کاراشون ندیدم
(26-05-2014، 11:46)♥♥ONLY-DADDy♥♥ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بازیگر شدن !!!چ مثبت شدن!

آرهBig Grin
ویل اسمیت خواننده بوده؟

خخ!

ممنون