انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پر تصادف ترین محور ها!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جاده های استان قزوین به علت قرار گرفتن در مسیر استانهای شمالی و غربی و نیز مرکزی و جنوبی از پرتردد ترین کریدور های ارتباطی کشور به ویژه در ایام نوروز است .
یکی از آزاد راههای مهم کشور که قسمتی از آن درمحدوده جغرافیایی استان قزوین واقع شده ، آزاد راه قزوین - کرج است که از ویژگیهای مهم آن اتصال پایتخت به شمال ، ‌شمالغرب و غرب کشور است و تهران را به 12 استان متصل می کند.
از دیگر ویژگیهای این آزاد راه ، اعلام آن به عنوان پرتصادف ترین محور کشور و علت آن تردد خودروهای سنگین پس از شهر کرج در این محور است .
رئیس پلیس راه قزوین این نکته را تایید کرد و گفت : بزرگراه کرج - قزوین معمولاً بیشترین تخلفات رانندگی و بیشترین تصادفات را در بین دیگر محورهای کشور داشته است و از علل این امر تفکیک نشدن خودروهای عبوری است که تمام وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از این محور عبور می کنند.
سرهنگ حسینی افزود : هم اکنون اتوبوسهای مسافربری و خودروهای سبک و سنگین از این محور عبور می کنند که عبورکامیون ، این محور را پر خطر کرده است.
رئیس پلیس راه قزوین ساخت لاین جداگانه برای عبور کامیون در این آزاد راه را ضروری دانست و گفت : سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله مجازدر این محور ازجمله تخلفات شایع است.
جاده های استان قزوین
نه من سفرم از اونجا رد میشه
هی وای من پس خیلی خطریه!سپاستونو خوردینDodgyسپاس بدین به داداشمSleepyممنون!