انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افتتاح اولین باشگاه موتورسواری نیروهای مسلح در یگان‌های ویژه ناجا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افتتاح اولین باشگاه موتورسواری نیروهای مسلح در یگان‌های ویژه ناجا 1
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سردار حسن کرمی در حاشیه مراسم افتتاح اولین باشگاه موتور سواری نیروهای مسلح در یگان‌های ویژه ناجا ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از اشغال نیروهای مهاجم رژیم بعثی عراق به جهات مختلفی برای ایران اسلامی بسیار ارزشمند و با اهمیت بود، چرا که این پیروزی بزرگ را با سلاح ایمان و اعتقاد به خدای متعال بدست آوردیم.

وی با اشاره به دیدگاه امام راحل (ره) در خصوص این حماسه تاریخی و انقلابی گفت: آزادسازی خرمشهر از محاصره دشمن در واقع فتح ارزش‌ها بود، که هرساله با فرا رسیدن این واقعه تاریخی، یاد و خاطره شهیدان گرانقدر عملیات بیت المقدس از جمله شهید محمد جهان آرا زنده می‌شود و وظیفه ما تداوم بخشی راه آنان است.

این مقام ارشد انتظامی به تاسیس پیست موتور سواری، در یگان دوم موسی بن جعفر (ع)، یگان‌های ویژه ناجا، اشاره کرد و گفت: این پیست یکی از امکانات سومین باشگاه فرهنگی- ورزشی یگان‌های ویژه ناجا بوده و قرار است تا پایان خرداد ماه، این باشگاه به طور کلی با امکانات دیگری چون پیست اتومبیلرانی در یگان‌های ویژه ناجا افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه اولین باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح نیروهای مسلح و ناجا است، ادامه داد: این پیست طی مدت 4 ماه تلاش بی وقفه به طول 1800 متر و با عرض باند 8 متر طبق استاندارهای جهانی و FIM با نظارت نماینده فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

بزرگ حسینی نماینده فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور نیز گفت: با توجه به رعایت استانداردها و کیفیت موجود در این پیست می‌توان، مسابقات کشوری و آسیایی را هم در این مکان برگزار کرد.
محيط اين پيست ها براي تمرين هاي نظامي و غيره..يك ابزار آموزشي حساب ميشه
اما براي كسب تجربه تفريح و مسابقات آزاد جايي معين نشده در بعضي نقاط
 چون سرمايه اي شخصي بايد صرف بشه