انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مادر 2ساله‌ای که هم‌اکنون 6 فرزند دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مادر 70ساله‌ای که تاریخ فوت او در سن دو سالگی در ثبت احوال کشور ثبت شده است چند سال است که بدون کارت ملی زندگی می‌کند و تاکنون نتوانسته به سفر برود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خدیجه ایزدی‌فرد، از اهالی کلات مشهد،‌ مادر 6فرزند است که سال‌ها بدون هویت واقعی زندگی می‌کند اگرچه در شناسنامه این مادر هیچ تاریخ فوتی اعلام نشده است اما ثبت احوال مرگ او را در 2سالگی‌اش ثبت کرده است. این مادر تاکنون هیچ کارت ملی و گذرنامه نداشته و به خاطر همین به رغم تمایل زیاد به سفر هنوز نتوانسته به سرزمین وحی و عتبات سفرکند.

فرزندان این مادر کلاتی با مراجعات بسیار به ثبت احوال و اداره گذرنامه و اتباع خارجه و تحقیقات محلی توانستند هویت مادرشان را ثابت کنند و هم اکنون در انتظار اعلام هویت رسمی او از جانب ثبت احوال هستند.

این مادر 70ساله که تاکنون کارت ملی نداشته و از دریافت یارانه هم محروم شده، در انتظار صدور کارت ملی خود است تا در اولین فرصت عازم کربلای معلی شود.
مگه میشه اولا وقتی یه نفر میمیره مامور باید بره جنازه رو ببینه با عکس و مشخصات مطابقت بده بعد بره پزشک قانونی مرگشو تایید کنن و مهر کنن بعد اون قبرستونی که میخوام دفن کنن برن و امضا بگیرن که بله ایشون دفن شدن ولی این قضیه خیلی بو داره میگه میشه14k
70 سال داره ولی از من کوچیکه