انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرودگاه سامسونگ گلکسی اس ۵!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ در ادامه روند تبلیغات عجیب و غریب خود، در حال امتحان کردن راه‌های جدیدی است. بعد از تشکیل تیم گلکسی 11، حال این کمپانی نام یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های هوایی فرودگاه لندن را، به نام سامسونگ گلکسی اس ۵ تغییر داده است! بنابراین از تاریخ 19 می 2014، تمام ورودی‌های ترمینال ۵۴ فرودگاه لندن، به اسم آخرین پرچم‌دار سامسونگ تغییر نام پیدا خواهد کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فرودگاه سامسونگ گلکسی اس ۵!!! 1
این ابتکار سامسونگ، شامل همه علامت‌های ترمینال اعم از ورودی اصلی، سالن مرکزی، ورودی امنیتی و تمامی 172 پنل اطلاع‌رسانی دیجیتال فرودگاه خواهد شد. در تمامی این نقاط، عکسی از آخرین پرچم‌دار سامسونگ به همراه نام ترمینال سامسونگ گلکسی اس ۵ قرار خواهد داده شد.
کمپانی سامسونگ جهت تبلیغات خود در سال 2013 مبلغ 14 میلیارد دلار هزینه کرد، اما تمامی آن در قبال این هزینه و تغییر نام این ترمینال فرودگاهی مشهور اصلا تعجب‌برانگیز نبوده است.
سخنگوی فرودگاه Heathrow، در قبال این تبلیغ می‌گوید: «سامسونگ مایل بود تا ترمینال ما به نام  سامسونگ گلکسی اس ۵ شناخته شود، ما هم مشکلی نداشتیم و پذیرفتیم»
اما اگر از شنیدن این خبر متعجب شده‌اید، قطعا تنها نیستید؛ اما بهتر است بدانیم که این تغییر نام، تنها برای دو هفته در این ترمینال مشهور اعمال خواهد شد.
مسخرهExclamation
کلیپ گلکسی 11 خیلی باحال بود
احتمالا تبلیغات عجیب تری هم میکنه ولی بازم به ایفون نمیرسه
 
 
 
 
 
 
 
 
فرودگاه سامسونگ گلکسی اس ۵!!! 1