انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا این گلکسی اس۵ مینی است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ معمولا به‌عنوان مجموعه‌ای شناخته می‌شود که از پرچم‌داران خود هرسال نسخه‌های متفاوتی را روانه بازار می‌کند. این اتفاق برای سری گلکسی بیش از سایر تولیدات این کمپانی رخ‌داده است. اصلی‌ترین دلیل این سیاست نیز حضور مدل‌های بیشتر باقیمت‌های متفاوت در بازار است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا این گلکسی اس۵ مینی است؟ 1
پس از عرضه رسمی پنجمین کهکشان سامسونگ، شایعات در خصوص سری‌ مختلف این پرچم‌دار اعم از زوم، اکتیو و مینی بالا گرفت. سامسونگ هم این شایعات را همراهی کرده و پس از مدتی ابتدا Galaxy K Zoom را به‌طور رسمی در ماه آوریل عرضه و سپس گلکسی اس ۵ اکتیو را برای شبکه AT&T معرفی کرد.
تنها نسخه باقی‌مانده از این سری گلکسی، نسخه اس ۵ مینی است، با اینکه شایعات زیادی در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی در محافل خبری وجود دارد، ولی تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص عرضه رسمی آن از سوی سامسونگ منتشرنشده است. اما امروز اطلاعاتی به‌صورت مخفیانه برای یکی از خبرگزاری‌هایی که ( سام موبایل) اخبار مربوط به این شرکت کره‌ای را پوشش می‌دهد ارسال شده است.
طبق عکس لو رفته، طراحی این گوشی دقیقا شبیه برادر بزرگ‌تر خوداست، لبه‌هایی گرد در کنار طراحی نقطه‌نقطه قاب پشتی گوشی! این عکس همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ در خصوص امکاناتی که به‌طور ویژه به گلکسی اس ۵ اختصاص داده بود خساست به خرج نداده و سنسور ضربان قلب و البته حسگر اثرانگشت را برای این برادر کوچک‌تر نیز در نظر گرفته است. این گوشی کوچک همچنان توسط واشری که در قاب پشتی‌اش جاگذاری شده است توانسته قابلیت ضد آب بودن اس ۵ را نیز با خود به همراه داشته باشد.
البته در عکس ما هیچ پوششی برای پورت USB این ریزدانه سامسونگ نمی‌بینیم، پس باید برای فهمیدن این موضوع که آیا این تلفن همراه واقعا گواهینامه IP67 را دریافت کرده است یا خیر، کمی بیشتر تحقیق کنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا این گلکسی اس۵ مینی است؟ 1
همچنان، اس ۵ مینی دارای صفحه‌نمایشی 4.5 اینچی با وضوح اچ‌دی و از نوع Super AMOLED است. پردازنده این تلفن همراه از نوع Exynos  چهار هسته‌ای و باقدرت 1.4 گیگاهرتز خواهد بود که در کنار آن چیپ گرافیکی Mali – 400 به همراه 1.5 گیگابایت رم آن را همراهی خواهند کرد. دوربین پشتی این ریزنقش، ۸ مگا پیکسل با توانایی ضبط فیلم با وضوح فول اچ‌دی بوده و دوربین جلویی اس ۵ مینی ۲.۱ مگا پیکسل خواهد بود. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بوده که می‌توان به‌راحتی با استفاده از رم Micro SD آن را افزایش داد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا این گلکسی اس۵ مینی است؟ 1
گلکسی اس ۵ مینی با اندروید 4.4.2 کیت کت به بازار عرضه خواهد شد که آخرین نسخه رابط کاربری تاچ ویز نیز آن را همراهی خواهد کرد. همچنان می‌توان به ویژگی‌ها نرم‌افزاری این گوشی همانند Private Mode, kids Mode و … نیز اشاره کرد.
آیا اس ۵ مینی می تواند همانند برادر بزرگترش بازار را متحول کند؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

شایدم بتونه ولی در کل گوشیایه باحالین که زود میهنگن