انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویری لورفته از گلکسی مگا7.0
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ گلکسی مگا 7.0 (Mega 2) روز گذشته توسط USA FCC تایید شد. این غول دوست‌داشتنی قرار است دستگاهی ۷ اینچی با بدنه‌ای باریک باشد. طبق قول و قرارهای سامسونگ، در این محصول از تمامی راه‌های ارتباطی و مکالمه‌ای استفاده خواهد شد. پس می‌توانید این تبلت بزرگ را گوشی خود نیز بدانید.
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصاویری لورفته از گلکسی مگا7.0 1
درواقع این گوشی غول‌پیکر، نسخه بزرگ‌تر گلکسی مگا 6.3 است!
هنوز هیچ اطلاعات دیگری در خصوص سایز صفحه‌نمایش این فبلت منتشرنشده است، اما ما باید قطعا از تولیدکنندگان این گوشی غول پیکر تشکر کنیم!
البته با توجه به اطلاعات موجود فعلی، باید بپذیریم که مگا 7.0 یک تبلت است و نمی‌توان نام گوشی و یا حتی فبلت را بر روی آن گذاشت، اما باید این نکته را در نظر گرفت که این تولید جدید سامسونگ به حدی باریک و سبک خواهد بود که می‌توان به‌راحتی به‌عنوان یک گوشی از آن استفاده کرد. البته اگر بتوانید در کنار گوش خود دستگاهی ۷ اینچی را تحمل کنید!
به‌هرحال شاید این کمپانی کره‌ای که قصد دارد در یک مراسم مطبوعاتی به تاریخ 12 ژوئن، Galaxy Tab S را برای رسانه‌های معرفی کند، درحرکتی غیرقابل‌انتظار، از این محصول نیز رونمایی به عمل آورد.
از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰،  ۱.۵ گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد.
به نظر شما آیا این غول دوست‌داشتنی می‌تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد؟ یا همچنان جز محصولاتی با مخاطب خاص قرار خواهد گرفت؟