انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی اس 5 اکتیو با بدنه ضد ضربه، معرفی شد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی اس 5 اکتیو با بدنه ضد ضربه، معرفی شد! 1
بعد از معرفی آخرین پرچم‌دار شرکت سامسونگ، شایعات زیادی در مورد گلکسی اس 5 اکتیو، به وجود آمد که همه آن ها از یک تلفن همراه، با قابلیت‌های جدید خبر می‌دادند. سرانجام امروز این شایعه‌ها به پایان رسید و شرکت سامسونگ، گلکسی اس 5 اکتیو را معرفی کرد.
میان گلکسی اس 5 اکتیو و گلکسی اس 5، تفاوت زیادی وجود ندارد. گوشی از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی از نوع آمولد با کیفیت FullHD بهره می‌برد، پردازنده و حافظه رم دستگاه درست مثل گلکسی اس 5 است. باتری آن نیز 2800 میلی آمپر ساعتی بوده و آخرین نسخه اندروید با نام کیت کت بر روی این دستگاه در حال اجراست.
یکی از ویژگی‌هایی که این دستگاه را نسبت به سایر تلفن‌‌های همراه موجود در بازار متمایز می‌کند، بدنه مقاوم آن در برابر شوک و گرد و غبار است و مانند گلکسی اس 5 توان مقاومت در برابر آب را دارد.
سامسونگ خود مدعی است که اگرچه این دستگاه در برابر ضربات وارده مقاوم است، اما گوشی ظرافت خود را از دست نداده و همچنان بدنه ظریفی دارد.
سامسونگ این گوشی را فقط برای کاربران AT&Tعرضه کرده است و هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن به صورت جهانی وجود ندارد. AT&T برای خریداران گلکسی اس 5 اکتیو، 50 دلار تخفیف برای خرید دستبند ورزشی Gear Fit در نظر گرفته است.
کاربرانAT&T می‌توانند این گوشی را با قیمت 200 دلار خریداری نمایند.