انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همراهی برای مادربزرگ و پدربزرگ‌ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همراهی برای مادربزرگ و پدربزرگ‌ها 1
محصولی با نام Splash به‌عنوان همراهی برای مادربزرگ و پدربزرگ‌ها تولید شده است که می‌تواند برای افراد مسن جامعه بسیار مفید باشد.
شاید یکی از مشکلات بسیار عمده نسل جوان در استفاده از فناوری را بتوان در معرفی آن به افراد مسن دانست. در این میان همه ما آرزو داریم که همراهی برای مادربزرگ و پدربزرگ‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم بدون دردسرهای مرسوم، به آن‌ها یاد بدهیم چطور از دستگاه خود استفاده کنند. اگر شما نیز چنین مشکلی را تجربه کرده‌اید، از این خبر خوشحال خواهید شد زیرا یک تلفن‌ همراه ویژه برای افراد مسن ساخته شده است که امکانات آن برای دسته سنی بالای 65 سال بهینه‌سازی شده است.
این محصول، ساخته شرکت Great Call است و Splash نام دارد. اسپلش در حقیقت ساده‌ترین و راحت‌ترین تلفن همراه جهان است. این تلفن همراه تقریبا تمامی کارهای خود را با فشار چند دکمه انجام می‌دهد. در حقیقت ایده اول طراحی این دستگاه با مفهوم تولید یک هشداردهنده برای فوریت‌های پزشکی بوده است، دستگاهی که تنها با فشردن یک دکمه با پزشک یا مرکز فوریت‌های پزشکی ارتباط برقرار کند.
پس از مدتی کار و فعالیت بر روی پروژ‌ه اولیه، سرانجام شرکت سازنده تصمیم به توسعه پروژه خود گرفت و امکانات یک تلفن همراه را نیز به این دستگاه افزود. دستگاه اسپلش در نخستین نگاه یک دکمه بزرگ و یک میکروفون داخلی دارد که با فشردن دکمه بزرگ می‌توان به‌صورت فوری با شماره‌ای از پیش تعیین‌شده ارتباط برقرار نمود.
این دستگاه دارای یک باتری بسیار خوب و بادوام است که برای مدت طولانی دستگاه را روشن نگاه می‌دارد و به همین دلی نیز کاربر مسن این ابزار، لازم نیست به‌صورت روزانه گوشی خود را شارژ کند. علاوه بر مورد یادشده نیز باید به قابلیت مقاوم بودم این گوشی در برابر آب اشاره نمود. اسپلش می‌تواند تا عمق یک متر درون آب فرو برود و آسیبی نبیند و همین امر موجب خواهد شد استفاده آن برای افراد مسنی که لرزش دست دارند آسان‌تر و کم استرس‌تر باشد زیرا اگر این گوشی در هنگام شستن دست و صورت یا مسواک زدن، به درون دستشویی بیفتد به‌هیچ‌عنوان از رطوبت موجود آسیبی نخواهد دید.
در پشت این دستگاه یک گیره تعبیه‌شده است که به کمک آن می‌توان اسپلش را به لباس متصل کرد و علاوه بر آن امکان استفاده از یک بند برای دور گردن انداختن این تلفن نیز وجود خواهد داشت تا قشر مسن مخاطب این ابزار بتوانند در حمل آن نیز بدون دردسر و راحت بوده و همیشه گوشی خود را به هرماه داشته باشند.