انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شایعه: Watch Dogs تا‌کنون بیش از ۴۰۰ هزار نسخه فقط بر روی PC فروش داشته است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قطعا یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۴، عنوان Watch Dogs می‌باشد. این عنوان نتوانست آن طور که باید از نظر منتقدان ظاهر بشود، اما این موضوع نمی‌توانید هیچ چیزی از ارزش‌های این عنوان کم کند و Watch Dogs هنوز هم طرفداران زیادی دارد و فروش فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذراند. هم‌اکنون شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد که عنوان Watch Dogs تا‌کنون ۴۰۰ هزار نسخه فقط بر روی PC فروخته است.
مدتی پس از انتشار عنوان محبوب، مشهور و پر‌طرفدار Watch Dogs اعلام شد که این عنوان تا‌کنون بیش‌ترین فروش در روز اول انتشار را در بین عناوین شرک یوبی‌سافت داشته است. البته آمار دقیقی از فروش عنوان Watch Dogs در آن موقع اعلام نشد و هنوز نیز اعلام نشده است و خبری هم که هم‌اکنون منتشر شده است فقط یک شایعه می‌باشد.
ماجرا از این قرار است که یکی از افرادی که در حال بازی کردن عنوان Watch Dogs بر روی PC بوده است، و سپس به آمار افرادی که تا‌کنون کشته است، مراجعه کرده است و متوجه شده است که رتبه او برابر با ۴۰۷ هزار و یک در سر تا سر جهان می‌باشد. رتبه او تقریبا آخرین رتبه موجود در لیست بود و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که عنوان Watch Dogs تا‌کنون بیش از ۴۰۰ هزار نسخه در سر تا سر جهان، فقط بر روی PC، فروش داشته است.
البته فراموش نکنید که تا زمان ارائه آماری رسمی از فروش این عنوان از سوی شرکت یوبی‌سافت، این موضوع فقط در حد یک شایعه به حساب می‌آید.