انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در اوایل سال 2013 میلادی، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا با معرفی تلفن‌همراه خود با نام نوکیا 105 مدعی شد که ارزان‌ترین تلفن‌همراه را تولید کرده است. این تلفن از صفحه‌ی نمایش رنگی، رادیو FM، کیبورد با عدم ماندگاری اثرانگشت، باتری با طول عمر بالا و شماری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض بهره می‌برد که آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران کرده است. لازم به‌ذکر است که این تلفن با قیمتی 20 دلاری همراه شده است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای فروش در بازار جهانی است.
 با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید 1
همانطور که اشاره کردیم، نوکیا ۱۰۵ با بهره‌گیری از امکانات مناسب در کنار قیمت ۲۰ دلاری یکی از تلفن‌های ارزان قیمت است، اما ارزان‌ترین گزینه‌ی موجود نیست. وودافون 150 یکی دیگر از تلفن‌هایی است که بسیار ارزان‌قیمت بوده و قادر است برای 5 ساعت مکالمه‌ی متوالی را برای کاربر ممکن کند. این تلفن از یک چراغ فلش ال‌ای‌دی و یک صفحه‌ی نمایش تک‌رنگ کوچک بهره می‌برد. این تلفن با قیمتی زیر 15 دلار در کشورهایی چون ترکیه، هند و بخش‌هایی از آفریقا فروش خوبی را به‌دست آورد.
با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید 1
 تلفن Gongkai، یکی از محصولاتی است که فقط می‌توان در کشور چین دید. این تلفن از جمله‌ی متفاوت‌ترین تلفن‌هایی است که تا حال تولید شده است و از یک پردازنده‌ی 260 مگاهرتزی، حافظه‌ی رم ۸ مگابایتی، ارتباط چهارکاناله‌ی GSM، قابلیت ارتباط از طریق بلوتوث و یک صفحه‌ی نمایش OLED دو رنگه بهره می‌برد. شاید فکر کنید که خرید چنین تلفنی با قیمت ۱۲ دلار بسیار عالی است، اما باید قابلیت پشتیبانی از درگاه میکرو SD را نیز به این تلفن جالب توجه اضافه کرد که امکان استفاده از آن به‌عنوان پخش‌کننده‌ی MP3 را ممکن می‌کند.
با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید 1
شاید فکر کنید محصول چینی ارزان‌ترین نمونه‌ای است که می‌توان خرید، اما آلکاتل با عرضه‌ی وان‌تاچ 1010 که زمانی در انگلستان عرضه می‌شد، حیرت بسیاری را برانگیخت. کاربران می‌توانستند این تلفن‌ را با قیمت ۵ دلار در نسخه‌ی قراردادی T-Mobile‌ از آن خود نمایند. آلکاتل وان‌تاچ 1010 دارای صفحه‌ی نمایش رنگی، چراغ ال‌ای‌دی از نوع فلش، باتری با قابلیت مکالمه برای ۴ ساعت و ۳ مگابایت حافظه‌ی داخلی است. آلکاتل امکان ایجاد لیست سیاه برای شماره‌های مزاحم را نیز فراهم کرده است.
با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید 1
آخرین تلفن ارزان قیمت این لیست، Hop1800 از Hop-On است که با قیمتی برابر 10 دلار عرضه شده است. خریداران این تلفن می‌توانستند با ارائه‌ی یک تلفن در زمان خرید برای بازیافت، Hop1800 را با پرداخت ۵ دلار خریداری کنند. این تلفن‌همراه فاقد صفحه‌ی نمایش بوده و فقط می‌توان از آن برای برقراری تماس‌های صوتی استفاده کرد.
با ارزان‌ترین تلفن‌های‌همراه آشنا شوید 1