انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رئالی ها بپرن تو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئال مادرید در حین 9 قهرمانی که در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده،آمار های جالبی ثبت کرده.
آماری که الآن برای رئال خیلی خوشبینانه است خیلی جالب و غرور آمیزه.

رئال مادرید در تاریخ 9 قهرمانی خود در اروپا هر زمان که در مراحل حدفی 2 تیم آلمانی رو حذف کرده،قهرمان شده.

دقیقا مثل این فصل که رئال تو مراحل حذفی شالکه 04 و دورتموند رو حذف کرده. و در آخر هم بایرن.

باید بگم این اتفاق برای رئال مادرید یک بار نیفتاده بلکه 3 بار این اتفاق افتاده و امیدوارم این فصل هم ادامه داشته باشه و برای چهارمین بار این اتفاق بیفته.
که البته این فصل این رقم به 3 تیم آلمانی تبدیل شد و در واقع طبق آمار رئال
رئالی ها بپرن تو 1 اتلتیکو مادرید (2-4-4):
تیبو کورتوآ
فیلیپه لوئیز - دیگو گودین - میراندا - خوان فران
کوکه - گابی - تیاگو - رائول گارسیا
داوید ویا - دیگو کوستا
رئالی ها بپرن تو 1 رئال مادرید (3-3-4):
ایکر کاسیاس
فابیو کوئنترائو - سرخیو راموس - رافائل واران - دنی کارواخال
لوکا مودریچ - سامی خدیرا - آنخل دی ماریا
کریستیانو رونالدو - کریم بنزما - گرث بیل
به سختی می‌توانند بیش از این متفاوت باشند. فینالیست‌های امسال چمپیونز لیگ هر دو از یک شهرند، امّا شباهت‌ها در اینجا تمام می‌شود. از لحاظ هواداران، تاریخ، سبک، سنّت و ارزش‌ها، رئال مادرید و اتلتیکو در دو جهان جدا از هم قرار دارند. و با این وجود، بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها از نظر مالی است.
مادرید به شکلی سنّتی هزینه‌های زیادی انجام می دهد و طی فصول اخیر، مخصوصاً پس از بازگشت فلورنتینو پرز به باشگاه در سال 2009، پول‌های هنگفتی را صرف جذب نام‌های بزرگ کرده است. در مقام مقایسه، رویکرد اتلتی بسیار بسیار متواضعانه‌تر بوده است.
در مجموع قیمت ترکیب رئال 521.9 میلیون یورو است و در این تیم، گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان نیز قرار دارند: گرث بیل و کریستیانو رونالدو.
وینگر ولزی تابستان گذشته در ازای 100 میلیون یورو از تاتنهام خریداری شد، در حالی که رونالدوی پرتغالی در سال 2009 از منچستر یونایتد با مبلغ 94 میلیون یورو جذب شد. با صرف مبلغی بسیار کم‌تر از رقم انتقال هر یک از آن دو بازیکن، اتلتی تیمی برای فتح لالیگا جمع کرد و اکنون در یک قدمی کسب قهرمانی اروپا به قیمت تخریب رویای دسیمای رقیب خود قرار دارد.
تیم دیگو سیمئونه در مجموع 79.05 میلیون یورو خرج روی دست باشگاه گذاشت. آردا توران و رائول گارسیا با 13 میلیون یورو گران‌ترین بازیکنان تیم هستند. فیلیپه لوییز، که در سال 2010 در ازای 12 میلیون یورو از دپورتیوو لاکرونیا به ویسنته کالدرون آمد، در مقام بعدی قرار دارد. تیبو کورتوا هنوز به صورت قرضی از چلسی در اتلتی حاضر است، در حالی که دیگو کوستا زیر 2.5 میلیون یورو خریداری شد. شاید بهتر باشد بگوییم آن‌ها داوید ویا را (با تنها 5.1 میلیون یورو) از بارسا ربودند. دیگو گودین با مبلغ ناچیز 8 میلیون یورو به تیم پیوست و بازیکنان بسیار دیگری یا به صورت آزاد یا در ازای مبالغی ناچیز لباس این تیم را بر تن کردند.
در این حین، رئال 11 بازیکن گران‌تر از گران‌ترین بازیکنان اتلتی خریده است: آنخل دی ماریا (25 میلیون یورو)، ایسکو (27 میلیون یورو)، سرخیو راموس (28 میلیون یورو)، فابیو کوئنترائو، لوکا مودریچ و پپه (هرکدام 30 میلیون یورو)، کریم بنزما (35 میلیون یورو)، ژابی آلونسو (35.4 میلیون یورو)، آسیر ایارامندی (38 میلیون یورو)، رونالدو (94 میلیون یورو) و بیل (100 میلیون یورو).
سیمئونه در گذشته گفته است: "تفاوت میان رئال مادرید و اتلتیکو چیست؟ حدود 400 میلیون یورو." و اگر چه سیمئونه به درآمد سالانه دو تیم اشاره می‌کند (سال گذشته رئال 518 میلیون یورو و اتلتی 120 میلیون یورو درآمد داشتند)، او می‌توانست درباره پولی که هر باشگاه برای تشکیل تیم کنونی‌ش خرج کرده صحبت کند – تفاوتی حدود 443 میلیون یورو.
این نکته، دستاوردهای اتلتی را بیش از پیش خیره‌کننده می‌کند.یکر کاسیاس از تیبو کورتوا به عنوان دروازه‌بانی "شگفت‌انگیز" یاد کرد و معتقد است او و ده خیا "دروازه‌بانان آینده" هستند.
کورتوا و کاسیاس در دیدار امشب چمپیونز لیگ در مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت؛ دیداری سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم. مرد کهنه‌کار اسپانیایی کاملاً به یار مقابل خود احترام می‌گذارد و تأکید کرد که کورتوا دیگر یک دروازه‌بان باپتانسیل نیست، بلکه همین حالا هم در بالاترین سطح است.
کاسیاس به گزارش‌گران گفت: "کورتوا دروازه‌بانی عالی‌ست که واقعاً پیش‌رفت کرده. او دیگر یک بازیکن با پتانسیل برای ستاره شدن نیست – او اکنون عملاً یک بازیکن فوق العاده است. او و داوید ده خیا دو دروازه‌بان آینده هستند."یگو: "در فینال هیچ تیمی شانس بالاتری ندارد. هر دو تیم به شکل مساوی شانس دارند و به اضافه اینکه در مورد فینال ها، صحبت در مورد شانس بی‌ معنی است. در فینال دو تیم می‌‌ روند که بازی را ببرند. برنده هم با مجموعه‌ ای از فاکتور‌ها و شرایط مشخص می‌‌شود. باید از نظر شخصی کیفیت، جدیت، بازی به عنوان یک تیم و کمی‌ شانس داشته باشید. همه چیز در فینال مهم است.
"نبود دیگو کوستا می‌‌تواند تاثیر زیادی بگذارد. وی برای اتلتیکو در این فصل بازیکن کلیدی بوده است و نبودش حس خواهد شد. فکر نمی‌‌کنم فشار زیادی برای بردن لا دسیما باشد. چیزی که نشان داده می‌‌شود این است که امیدوار به بردن جام هستند. برای پرستیژ باشگاه بسیار مهم است." 
 
به گزارش مارکا، راموس پیش از بازی فینال چمپیونزلیگ برابر اتلتیکو مادرید می‌‌گوید:" ما در این فصل نمایش‌های فوق العاده‌ای داشتیم. ذهنیت ما که همان بردن است فردا تغییر نخواهد کرد. پس از سال‌ها انتظار شانس تجربه فینال چمپیونزلیگ را داریم و ما می‌‌خواهیم وقتی‌ از زمین خارج می‌‌شویم سرمان بالا باشد. می‌‌خواهیم کار را برای اتلتیکو دشوار کنیم."
این مدافع مرکزی می‌‌گوید تداوم رئال در چند سال اخیر در چمپیونزلیگ بالاخره پاداش خود را دریافت کرده است:" من لحظه خاصی‌ را در باشگاه تجربه می‌‌کنم اما ما پس از سال‌ها این پاداش را دریافت کردیم."
وی ادامه می‌‌دهد:" با تمام وجود باید به زمین برویم زیرا هواداران لایق این هستند. چمپیونزلیگ برای باشگاه معنی خاصی‌ دارد. ما همه از بودن با آنچلوتی خوشحال هستیم و وی مجموعه از ارزش‌ها را به ما اضافه کرده که در پیشرفت ما کمک کرد."
به گزارش مارکا، تیاگو می‌‌گوید:" برای ما و هر کسی‌ در باشگاه سیمئونه مانند خدا است. وقتی‌ به اتلتیکو آمد کاملا همه چیز را تغییر داد. چیزی که می‌‌گفت به حقیقت پیوست پس اگر از ما بخواهد به یک چاه بپریم هم همین کار را خواهیم کرد. وی از فوتبال بسیار زیاد اطلاعات دارد و ما بدون هیچ شکی از وی اطاعت می‌‌کنیم. خوشحالیم که وی مربی‌ ما است."
این هافبک پرتغالی ادامه می‌‌دهد:" اعتماد به نفس بالایی‌ داریم زیرا ما هویت قوی داریم. ما در طول فصل نشان داده‌ام که می‌‌دانیم در هر بازی چه کار می‌‌کنیم و بازی فینال هم چیزی را تغییر نمی‌‌دهد. ما بازی همیشگی‌ خود را انجام می‌‌دهیم و قدرتمند تر از بازی‌های دیگر کار خواهیم کرد. بدون توجه به اینکه به مصاف رئال می‌‌رویمبنا به گفته های کاپیتان روخی بلانکو، این تیم مصمم است تا اولین عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ را به خاطر اسطوره درگذشته فوتبال کسب کند. عصر امروز او در کنفرانس مطبوعاتی گفت:
لوئیس آراگونس: "لوئیس در تاریخ باشگاه یک شخصیت منحصر به فرد بود. ما امیدواریم تا در این مسابقه باعث افتخار او شویم و آنطور که او دوست داشت، بازی کنیم. مطمئنم که فردا در داخل زمین ما یک بازیکن بیشتر خواهیم داشت."
فصل فوق العاده: "من همه چیزم را برای تیم می دهم. دوست دارم که عملکرد تیم ما به رسمیت شناخته شود. جوایز از راه خواهند رسید."
کورتوا: "در هر بازی او چیزهای زیادی به ما می دهد. او در رسیدن ما به فینال چمپیونزلیگ و قهرمانی در لیگ نقشی کلیدی داشت."
دیگو سیمئونه: "همه ما به مربی ایمان و باور داریم. شما می توانید دوست داشته باشید یا نه، اما او باعث پیروزی ما می شود و این بهترین چیز است. من برای پیروزی اینجا هستم و او نیز به ما اطمینان دارد."

گزارش [b]AS، ایکر کاسیاس دروازه بان محبوب رئال مادرید، پیش از دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه ای با خبرنگاران انجام داد.[/b]
دِسیما (دهمین قهرمانی اروپا): "یک کار عالی که در پی عملکرد خوب باشگاه در طول تاریخ اتفاق افتاده است. اگر ما قهرمان شویم شگفت انگیز خواهد بود و این نتیجه تلاش افراد بسیار زیادی است."
غایبان تیم در این دیدار: "ما سه یا چهار بازیکن غایب در این دیدار داریم. په په کارش برای رسیدن به این بازی سخت است. همه دوست دارند که در بازی باشند ولی تمرین امروز وضعیت همه را مشخص خواهد کرد. امیدوارم که همه آماده باشند. من هیچ چیز درباره ترکیب تیم نمی دانم و می دانم سرمربی تیم هم چیزی به ما نمی گوید."
وضعیت فعلی تیم: "تیم در حال حاضر فرم اصلی اش را گرفته است و قوی تر شده است."
سومین قهرمانی ات در اروپا: "تجربه ای است که نمی دانم درباره آن چه بگویم. افراد زیادی پشت آن قهرمانی ها بوده اند. ما باید با تمرکز کامل بر روی بازی پا به میدان بگذاریم و از آن لذت ببریم."
فینال حیاتی: "خیلی سخت است که سه سال پیاپی به نیمه نهایی برسی ولی به فینال راه پیدا نکنی، ولی حالا رویای ما قهرمانی است و با شجاعت و بازی زیبا برای رسیدن به آن تلاش می کنیم."
کورتوا: "پیشرفت او قابل پیش بینی بود. او در کنار دخه آ اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد. کورتوا یک شخصیت عالی دارد و دروازه بان خیلی خوبی است. "
تاثیرات از دست دادن لیگ: "ما در آخر فصل اعتماد به نفس خود را از دست دادیم و در دو یا سه بازی لیگ را نیز از دست دادیم و نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم. اما بعد از آن دوباره شروع کردیم، چون هر مسابقه میدان خودنمایی شما در زمین است."
پیش بینی شرایط مسابقه: "با دقت در جزئیات گل های اتلتیگو می شود فهمید که بر روی ضربات شروع مجدد بسیار قوی هستند و در یک مسابقه فینال باید شدیدا به این موضوع آگاه بود، جایی که چنین تیم متحدی حرفهایی زیادی برای گفتن دارد."
بازی متفاوت: "بله این یک چیز متفاوت است چون فکر می کنم این بازی از ابتدای فصل تاکنون برای همه یک رؤیا بوده است و حالا در واقع اینجا هستیم. این یک بازی متفاوت است. ما همه کارها را به خوبی انجام داده ایم. حالا ما باید تنها بازی را برگزار کنیم."
 
تمایل برای فتح دسیما: "نگران بودن در مورد چنین دیداری طبیعی است. اما ما باید آرام باشیم. این تنها راهی است که فردا بتوانیم بهترین بازی خود را ارائه کنیم. برای پیروزی ما به تمام انرژی خود نیاز خواهیم داشت."
 
تمرینات: "به دلیل اینکه مشکلاتی داشتیم، تمرینات مهم بود. تمرینات امروز پر اهمیت خواهد بود و بعد از آن در مورد ترکیب تیم تصمیم خواهیم گرفت."
 
جایگزین ژابی آلونسو: "یک شب دیگر برای تصمیم گیری وقت دارم."
 
په په: "په په بازیکن مهمی است و به خاطر کارهایی که انجام داده شایسته حضور در فینال است. او دارای شخصیت و تجربه است. این دیداری است که ما به همه نیاز داریم. او برای ما بسیار مهم است."
 
بازی برابر: "فکر می کنم اتلتیکو به خاطر چیزی که برده اند، مطمئن خواهند بود. آنها عنوان قهرمانی مهمی فتح کرده اند و بازی بسیار برابر خواهد بود. امیدوارم رئال مادرید پیروز شود."
 
فینال: "یک فینال همیشه فینال است. اما شاید در مورد این یکی، برخی چیزهای به خصوص وجود داشته باشد. ما فصل را با این هدف شروع کردیم و به آن دست یافتیم. این اتفاق برای تمام هواداران مادرید خاص است."
 
کریستیانو، بیل، په په و بنزما: "تمرینات امروز مهم است. کریستیانو و بیل خوب هستند. باید ببینیم وضعیت په په و بنزما چطور خواهد بود و فردا تصمیم خواهیم گرفت."
 
پیام به هواداران: "وظیفه من این است که روی تاکتیک های بازی تمرکز کنم. من باید دستورالعمل هایی پیدا کنم تا فشار را از روی تیم بردارم."
 
آیا مادرید هجومی بازی خواهد کرد؟ "ما باید بازی معمول خود را انجام دهیم، با استایل، ویژگی ها و خصوصیات خودمان. ما باید از تمام کیفیت های خود به خوبی استفاده کنیم، به خصوص روی ضدحملات. بازی برابری خواهد بود."
 
آینده: "آینده فرداست و همه چیز روشن است."
 
تنش: "من عصبی و هیجان زده نیستم و متمرکز و آرام هستم. در چنین دیدارهایی نیاز به اضافه کاری نیست. بازیکنان بسیار با انگیزه اند. من رؤیاهای زیادی دارم و یکی از آنها این است که ببینم تیم بار دیگر به مانند دیدار مقابل بایرن بازی کند. اگر مثل آن نمایش را ارائه کنیم، شانس پیروزی خواهیم داشت."
 
نگرانی اصلی: "غیر قابل پیش بینی است. در یک فینال هر اتفاقی می تواند رخ دهد. ما باید روی چیزهای قابل پیش بینی کار کنیم و خود را نگران مسائل غیرقابل پیش بینی نکنیم."
 
بنزما: "او فصل فوق العاده ای داشته است."
 
ایسکو و مارسلو در ویسنته کالدرون: "من بازی های کوپا و لیگ را دیده ام. با توجه به گفته شما، مارسلو و ایسکو باید فیکس باشند. یا نباشند."
 
خلاصه: "ما فصل خیلی خوبی داشته ایم. بازیکنان همیشه از همان ابتدا حرفه ای عمل کرده اند. و کسانی که فرصت بازی کمتری داشته اند، عصبانی نمی شدند."
 
پنالتی ها: "ما لیستی از ضربه زنندگان داریم. هرچند در موردش فکر نمی کنیم. مهمترین مسئله این است که از ابتدا خوب کار کنیم."
فصل رئال مادرید: "در مجموع فصل خوبی بوده است. روحیه و اشتیاقی که تیم در چمپیونزلیگ نشان داده، گویای این است که آنها می خواهند قهرمان شوند. این نشانه به خصوص در زمین دشوار آلمان و مقابل بایرن مونیخ به طور قابل توجهی خود را نشان داد. اگر تیم به مانند عملکرد آن روز خود بازی کند، شانس خوبی برای آوردن جام قهرمانی به برنابئو خواهد داشت."
لا دسمیا: "بازیکنان می دانند که چکار باید بکنند. این آخرین بازی فصل است و آنها از ماه آگوست کار کرده اند، فکر کرده اند و برای این بازی رؤیا سازی کرده اند. از آخرین فینالی که رئال مادرید در آن حضور داشت 12 سال می گذرد و آنها می دانند که فتح دسیما چقدر برای رئال مادرید اهمیت دارد."
توصیه: "از بازی و جو حاکم بر آن لذت ببرند. آنها با تیمی سطح بالا از شهر خود [مادرید] روبرو خواهند شد و رقابت زیادی بین دو تیم وجود دارد. آنها باید بهترین بازی خود را ارائه کنند، تمام توان خود را به کار گیرند – به این ترتیب دسیما را فتح خواهند کرد."
تماشاگران: "کسانی که در لیسبون خواهند بود بسیار خوش شانس هستند – آنها جوی منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد – و کسانی که اینجا خواهند ماند و یا در هر نقطه از دنیا، چون همه جای دنیا مادریدیستاها حضور دارند، با تیم رنج خواهند کشید و با تیم شادی خواهند کرد. آنها باید پشت تیم باشند و به بازیکنان باور داشته باشند و به آنها اعتماد کنند، چرا که آنها هیچکس را ناامید نخواهند کرد. از این رو آنها تمام توان خود را به کار خواهند گرفت و امیدوارم طی چند ساعت آینده یک قهرمانی دیگر در اروپا را جشن بگیریم."
شنبه شب رقم خوردن هر نتیجه ای در فینال لیگ قهرمانان تاریخ را رقم خواهد زد، اما نیمه سفید مادرید در صورت فتح جام، احساسی خاص را تجربه خواهند کرد.

«رکورد ها برای شکسته شدن هستند.» بیایید صادق باشیم. این سخن تنها و تنها برای تسکین درد شکسته شدن رکورد ها و از بین رفتن انحصار ها بیان می شود. اما با این حال برخی رکورد ها ابدی هستند، برخی رکورد ها مانند داغ تا ابد بر پیشانی تاریخ خواهند ماند. رکورد هایی مانند اولین بودن، دست یابی به چیزی که تا کنون هیچ کس توان کسب آن را نداشته است. مثل اولین قهرمانی در اروپا، مثل اولین تیم با قهرمانی های دو رقمی در اروپا. رئال مادرید هم به سان تمام اولین ها و برترین ها در تاریخ خود افت و خیز هایی از سر گذرانیده است، اما همیشه مسیر را باز یافته است و در کمترین زمان ممکن خود را جایگاهی که بدان تعلق داشته است رسانده.
قو های سپید مادرید چنان امضایی از خود بر جای گذاشته اند که تنها شایعه حول یک بازیکن با نام این تیم قیمت بازیکن را چند برابر خواهد کرد. لوکس بودن خصیصه رئال مادرید است و فلورنتینو پرز از آن گریزان نیست. آن ها بدون هیچ دغدغه و تزویری اعلام می کنند که به دنبال بهترین ها هستند و برای به دست آوردن آن ها از هیچ هزینه ای دریغ نمی کنند. افتخارات رئال مادرید در گذشته کاملا نشان می دهد که بعضا برای برخی تیم ها شاید با پول بتوان جام، اعتبار، شهرت و حتی هوادار خرید اما به هیچ عنوان نمی توان پیشینه و افتخار، جاه طلبی، انگیزه و پرستیژ اولین بودن را خرید.
رئالی ها بپرن تو 1
رئال مادرید یک برند در دنیای فوتبال محسوب می شود، یک برند برنده و پیشرو هم در دنیای فوتبال و هم در صنعت فوتبال. نام این تیم در تار و پود فوتبال باشگاهی در بالاترین سطح تنیده و با آن عجین شده است. نمی توان به لیگ قهرمانان اروپا فکر کرد و نام رئال مادرید را نادیده گرفت. با شنیدن طنین آهنگ لیگ قهرمانان اروپا و دویدن خون در رگ ها، تداعی شدن تصویر رائول، فیگو، زیدان، کاسیاس، هیرو، راموس، کارلوس و بسیاری دیگر اجتناب ناپذیر است. تفکیک کردن نام رئال مادرید از اروپا و افتخار غیر ممکن است، غیر ممکن مثل تفکیک کردن نام سینما و اسکورسیزی، موسیقی و بتهوون، نبوغ و انیشتین، طنز و چارلی چاپلین، آنتورپ و الماس، پاریس و ایفل، رم و کلوزیوم، ادبیات و شکسپیر، نقاشی و داوینچی، غیر ممکن مثل گیتار و کولی.
سوپر استار های رئال مادرید شاید نوازندگان اتو کشیده ویولون و چنگ و پیانو نباشند اما هر کدام به تنهایی این توانایی را دارا هستند که مانند جو ستریانی با نوازش سر انگشتان خود بر ساز جادویی شان سقف تالار ارکستر فیلارمنیک مونیخ را بر سر تماشاچیانش ویران کنند.
هواداران رئال مادرید در صورت قهرمانی تیمشان در فینال لیسبون و تجربه حس «دهمین قهرمانی اروپا» عروسی را به حجله خواهند برد که تجربه دوباره چنین احساسی برای هواداران سایر غول های اروپایی شاید چیزی بیش از یک دهه به طول انجامد، و برای تجربه افتخار نزدیک ترین «اولین» بعدی، یعنی رسیدن به یکصد قهرمانی بیش از صده ها! عروس هزار داماد و مدعی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک نفس با جایگاهی که از آن بر خواسته است فاصله دارد؛ دستان کاپیتان رئال مادرید.

رئالی ها بپرن تو 1رئالی ها بپرن تو 1رئالی ها بپرن تو 1رئالی ها بپرن تو 1حتما قهرمانه!!

ننننننننننننننننننننزززززززززززلللللللللللللللللللللللللل