انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: با كيفيت‌ترين اتوبوس داخلي كدام است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در حاليكه در رده‌بندي ارديبهشت ماه شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، كيفيت تنها دو اتوبوس توليدي كشور مورد بررسي قرار گرفته بود، در رده‌بندي خرداد ماه اين شركت نيز تنها كيفيت يك اتوبوس مورد بررسي قرار گرفته است.
در رده‌بندي كيفي اتوبوس‌هاي داخلي در ارديبهشت ماه دو اتوبوس مورد بررسي قرار گرفتند و بر اساس آن اتوبوس بين شهري ولوو b9 رتبه اول و اتوبوس شهري آكيا رتبه دوم را در اختيار داشت.
اما در رده‌بندي خرداد ماه تنها اتوبوس بين شهري ولوو b9 (رانيران) مورد بررسي قرار گرفته كه البته در بررسي ارديبهشت ماه نيز از بين دو اتوبوس مورد بررسي، رتبه نخست را در اختيار داشت.
اين اتوبوس در خرداد ماه تا حدودي با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 41.9 در ارديبهشت به 41.3 در خرداد ماه كاهش يافته است. اتوبوس بين شهري ولوو b9 در بخش‌هاي تزئينات داخلي و خارجي، بدنه و رنگ داراي نمره منفي بوده است.
در سال‌هاي اخير به دليل كاهش سفارشات سازمان‌هاي داخلي براي خريد اتوبوس‌هاي توليد داخل و از آن سو واردات اين محصول به‌ويژه از چين، اتوبوس‌سازان داخلي با كاهش قابل توجه در توليد اين محصول مواجه بوده‌اند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با كيفيت‌ترين اتوبوس داخلي كدام است؟ 1