انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماجرای شماره دادن به جنیفر لوپز در مسابقه آمریکن آیدل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ماجرای شماره دادن به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جنیفر لوپز در مسابقه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمریکن آیدلدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جنیفر لوپز
این روزها به عنوان داور مسابقه استعدادیابی امریکن آیدل مشغول است . یکی از شرکت کنندگان این مسابقه به شدت جنیفر را غافلگیر کرد…
عکس جنیفر لوپز , مسابقه ی آمریکن آیدل
یکی از شرکت کنندگان به نام ” کاساندار کاستنادا” که ۱۶ سال سن داشت و هنگام ورود به صحنه بسیار نگران به نظر می رسید به جنیفر لوپز گفت “شخصیت شما را بسیار دوست دارم” او سپس در میان بهت داوران به جنیفر لوپز نزدیک شد و به او گفت : ” عموی من از من خواسته تا شماره اش را به شما بدهم ” و تکه کاغذی که شماره در آن بود به جنیفر لوپز داد. مضمون پیام به این صورت بود : ” لطفا برای احوالپرسی تماس بگیرید یا پیغام دهید. این دختر اضافه کرد : “اسم عمویم جی است” و جنیفر لوپز در جواب گفته است :واقعا شوکه شده ام ، اما از او بخاطر لطفش سپاسگذارم. به گفته این دختر ، عموی وی امیدوار بود بتواند جنیفر لوپز را به صرف غذا دعوت کرده تا با او بیشتر آشنا شود.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماجرای شماره دادن به جنیفر لوپز در مسابقه آمریکن آیدل 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماجرای شماره دادن به جنیفر لوپز در مسابقه آمریکن آیدل 1
تکراری HuhDodgy
تکراری [!!]
اعتماد به سقفHuh
mamnon
اوه اوه
دعوت به شام!!!!!!!!!!!!!!!