انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Uncharted 4: کارگردانان بازی معرفی شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امکان ندارد که شما بازی انحصاری کنسول PS3 یعنی The Last of Us را بازی کرده باشید و نام کاگردان ها و مدیر پروژه پرآوازه آنها به گوش شما نخورده باشد. آقایان Neil Druckmann و Bruce Straley که به عنوان مدیران پروژه بازی بسیار موفق The Last of Us شناخته می شوند، وظایف خود را این بار با بازی انحصاری جدید کنسول Playstation 4 یعنی Uncharted ادامه خواهند داد.

پس از ترک نویسنده داستان سری بازی Uncharted یعنی خانم Amy Henning با کارگردان هنری مربوطه یعنی آقای Justin Richmond، آقای Evan Wells به عنوان یکی از مدیران استدیو ناتی داگ، از دو فرد گفته شده در ابتدای خبر درخواست کرده اند تا هدایت پروژه را بر عهده بگیرند. آقای Wells در مصاحبه با نشریه Game Informer گفته اند:
نقل قول:
اینجا دیگر بحث انتقلات داخلی مطرح نمی باشد. ما از آنها (اشاره به Neil Druckmann و Bruce Straley)  در خواست کردیم و قبول کردند. آنها از انتخاب به عنوان یک فرد ارشد در پروژه Uncharted بسیار مسرور می باشند.
در ساخت بازی The Last of Us، آقای Bruce Straley به عنوان کارگردان و آقای Neil Druckmann به عنوان مدیر پروژه شناخته می شوند. این دو مدیریت ساخت Uncharted 2 را نیز بر عهده داشته اند که با توجه به نظر هواداران، بهترین نسخه در میان سری Uncharted می باشد. هنوز واضح نیست که چقدر طول می کشد تا ما موفق به تجربه بازی Uncharted 4 شویم یا اینکه در چه مرحله ای از ساخت به سر می برد. حتی ممکن است عدد ۴ هم به کلی اشتباه باشد ما شاهد یک عنوان فرعی در سری  Uncharted باشیم.