انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پيش فرض گوشی سامسونگ Galaxy S III کمپانی AT&T با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پيش فرض گوشی سامسونگ Galaxy S III کمپانی AT&T با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار 1

به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از CNN، یک خبر خوب برای کسانی که دوست دارند گوشی هوشمند جدید و بی نظیر سامسونگ Galaxy S III، را در دست بگیرند. کمپانی Amazon Wireless به تازگی با پیشنهادی فوق العاده به خریداران این گوشی امیدواری زیادی داده است.

شرکت Amazon Wireless در پیشنهادی جالب مدل ۱۶ گیگا بایتی گوشی Galaxy S III با پشتیبانی کمپانی حامل AT&T را در رنگهای آبی و سفید با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار به فروش می رساند.

در همین رابطه این شرکت متعلق به آمازون جدیدترین گوشی سامسونگ، مدل ۱۶ گیگا بایتی را با پشتیبانی کمپانی حامل Sprint و با رنگ آبی به قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار برای فروش عرضه کرده است که واقعا قیمت بی نظیر و فوق العاده ای است.

همانطور که شاید خیلی از شماها بدانید ما در حال صحبت در مورد بهترین گوشی هوشمند اندرویدی هستیم که تا به حال به بازار عرضه شده است. از جمله ویژگیهای Galaxy S III می توان به صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی ۷۲۰P، پشتیبانی از شبکه ۴G LTE ،Wi-Fi و ۳G، دوربین ۸ مگا پیکسلی در عقب و ۲ مگا پیکسلی در جلو، پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگا هرتزی Snapdragon S4 ساخت کمپانی Qualcomm و در پایان سیستم عامل اندروید ۴ موسوم به بستنی حصیری اشاره کرد.
افرین