انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گودرزی: ورزش‌ دانشگاهی تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گودرزی: ورزش‌ دانشگاهی تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد 1

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که دانشگاه‌ها با تعامل و تبادل نظر بیشتر با یکدیگر ورزش دانشگاهی را توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود گودرزی در حاشیه چهل و پنجمین گردهمایی مدیران تربیت بدنی و مدیران و معاونان ورزش بانوان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور در جمع خبرنگاران گفت: این گردهمایی برای تبادل نظر و تعامل دانشگاه‌ها برای پیش‌بینی دوازدهمین المپیاد ورزش‌های دانشجویی ترتیب داده شده که امیدوارم این جلسه هماهنگی خوبی ایجاد کند تا دانشگاه‌ها با تبادل اطلاعات، مسابقات پیش‌رو را هر چه بهتر برگزار کنند.

وی در ادامه از رسانه‌ها خواست که توجه ویژه‌ای به ورزش دانشگاهی داشته باشند. او گفت: دانشجویان باید بتوانند انعکاس فعالیت‌های ورزشی‌شان را در رسانه‌ها ببینند.

گودرزی همچنین گفت: شرایط ورزش دانشگاهی نسبتا خوب است، اما مشکلات زیر ساختی وجود دارد که باید برای رفع آنها توجه ویژه‌ای صورت گیرد. متاسفانه مشکلات جسمی و روانی در خوابگاه‌ها نسبتا شدید است که توجه ویژه‌ روسای دانشگاه‌ها و مدیران وزارت علوم را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: وضعیت ورزش دانشگاهی خوب است، اما تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد. امیدوارم برای کم کردن این فاصله‌ تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهد که وزارتخانه تحت مدیریتش با دانشگاه‌ها تعامل بیشتری داشته باشد؟ گفت: خودم از قشر دانشگاهی هستم و حضورم در این گردهمایی موید همین مطلب است. امیدوارم از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم و شاهد توسعه ورزش دانشگاهی باشیم.

گودرزی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: ورزش کنید، چون این کار برای شما بسیار مفید است. ورزش عنصر آرامش بخشی است که باعث می‌شود سایر فعالیت‌های علمی‌تان را هم بهتر انجام دهید.