انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار دو طرح مفهومي از پرچم دار بعدي اچ تي سي : آيا HTC One M9 با اين طراحي و مشخصات
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هنوز زمان زیادی از معرفی پرچمدار جدید اچ تی سی HTC One M8 نگذشته که شایعات درباره پرچمدار بعدی آن با نام  HTC One M9 به گوش می‌رسد.يک طراح با انتشار دو طرح مفهومي ( کانسبت ) از M9 مشخصات فني و طراحي آن را پيش بيني کرده که ديدن آن خالي از لطف نيست.

در طرح مفهومي اول که تصوير آن را در پايين مشاهده مي کنيد خبری از بلندگوهای با کیفیت و بزرگ جثه  BoomSound نیست و در عوض شاهد پوشش حداکثری بخش جلویی One M9 با نمایشگر هستیم، نمایشگری که در حال نمایش رابط کاربری معرفی نشده Sense 7 است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتشار دو طرح مفهومي از پرچم دار بعدي اچ تي سي : آيا HTC One M9 با اين طراحي و مشخصات 1

اما طرح مفهومي دوم از همان زبان طراحي M8 بهره مي برد.طراح در اين گوشي علاوه بر استفاده از اسپيکر هاي BoomSound مشخصات فني آن را نيز اينگونه پيش بيني کرده است.نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویری Quad HD، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین دو گانه 13 مگاپیکسلی، با قابلیت فیلم برداری 4K و دوربین 7 مگاپیکسلی در بخش جلویی است.مسئولیت تامین انرژی این اسمارت فون نیز بر عهده یک باطری 3000 میلی آمپری ساعتی است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[url=http://gadgetnews.ir/5901/htc-one-m9-concepts/]انتشار دو طرح مفهومي از پرچم دار بعدي اچ تي سي : آيا HTC One M9 با اين طراحي و مشخصات 1

در رابطه با پردازنده احتمالی دردانه جدید HTC  حرفی به میان نیامده است که بهتر دیدیم خودمان Snapdragon 806 و یا Snapdragon 810  را به لیست سخت افزاری HTC One M9 اضافه کنیم.
نظر شما در مورد پرچم دار آينده HTC چيست ؟