انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نمازی: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانی شود اگر ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمازی: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانی شود اگر ... 1

امید نمازی معتقد است اگر بازیکنان ایران در جام جهانی بتوانند کارهای دفاعی را به خوبی انجام دهند، می‌توانند شگفتی ساز شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین حضور خود در جام جهانی باید با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه F به رقابت بپردازد.

امید نمازی معتقد است اگر ایران بتواند کارهای دفاعی را در جام جهانی به خوبی انجام دهد، می‌تواند شگفتی ساز شود.

امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از بازیکنان ایرانی، گفت: بازیکنان ایرانی بسیار تکنیکی هستند، اما در دفاع کردن مشکل دارند. در واقع باید بگویم که دفاع تیمی ایران چندان قوی نیست. کی‌روش احمق نیست که به جام جهانی برود و در بین 32 تیم ، تیم سی و یکم و یا تیم آخر باشد. او انگیزه زیادی دارد تا بتواند با تیم ملی ایران نمایش خوبی داشته باشد و برای رسیدن به این منظور نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند به خوبی دفاع کنند.

مربی سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت: دنیای فوتبال در ایران بسیار عجیب است. مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند. آنها با فوتبال زندگی می‌کنند و می‌میرند. همه در خیابان درباره فوتبال صحبت می‌کنند، اما تیم ملی فوتبال ایران قادر نیست این شور و شوق فوتبال را در مستطیل سبز به نمایش در بیاورد.

ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل برابر نیجریه به میدان می‌رود.