انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: LG G Watch در کنفرانس Google I/O 2014 معرفي خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا 25 ژوئن زمان زیادی نمانده و همانطور که از مدت‌ها پیش شایعه‌هایی شده بود، گوگل برنامه بسیار ویژه ای برای سیستم عامل دستگاه‌های پوشیدنی خود Android Wear در کنفرانس Google I/O خواهد داشت. سیستم عاملی که گفته شده بیشتر از همه بر روی قابلیت‌های نوتیفیکیشنی تمرکز خواهد داشت تا اپلیکیشنی.

ساعاتی پیش اما وب سایت Android Authority با خبرهایی جدید و جذاب در میان اهالی وب حاضر شد. منابع مطلع به این سایت گفته‌اند که اسمارت‌واچ مشهور و وعده داده شده موتورولا Moto 360 که همگی از ظاهر جذاب و شیک آن می‌گویند، در این مراسم به نمایش در خواهد آمد.اما قسمت هیجان انگیز مراسم نه Moto 360 که اسمارت‌واچ ال‌جی G Watch خواهد بود که مدتی قبل نیز به لطف یک وبسایت آلمانی توانستیم سر و گوشی حول این گوشی بچرخانیم.
انتظار می رود ساعت هوشمند ال جی با این مشخصات معرفی گردند :
یکی دیگر از لودهندگان دنیای تکنولوژی مشخصات G Watch را منتشر کرده است . صفحه نمایش 1.6 اینچ با رزولوشن 280 در 280 پیکسل ، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، باتری 400 میلی آمپر ساعت که توانایی کارکرد 36 ساعت در حالت آماده به کار ، ابعاد 37.9 در 46.5 در 9.95 میلی متر ، 61 گرم وزن ، در دو مدل رم 512 مگابایت و 1 گیگابایت و پردازنده 787 مگاهرتز 4 هسته ای اسنپدراگون 400 .
 به هر حال جی‌واچ شرکت ال‌جی در این مراسم به مانند Moto 360 رونمایی خواهد شد و نه تنها رونمایی که تمام افراد حاضر در کنفرانس می‌توانند یکی از این ساعت‌ها را برای خود تهیه کنند!همینطور گفته شده علاوه بر دو شرکت ال‌جی و موتورولا حداقل یک شرکت دیگر از از ابزار پوشیدنی خود مجهز به اندروید ویر پرده برداری خواهد کرد که شایعاتی پیرامون دستگاه پوشیدنی ایسوس می‌چرخد.به نظر I/O امسال جذاب تر و هیجان انگیز از آنی خواهد بود که فکر می‌کردیم.