انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصوير سامسونگ گلکسي آوانت براي تي موبايل به بيرون درز کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اکانت مشهورevleaks‌@ در تازه‌ترین توییت خود، عکسی از جدیدترین محصول کمپانی کره‌ای سامسونگ را بدون هیچ توضیحی منتشر کرده است. باسابقه‌ای که از این اکانت به خاطر داریم، معمولا اخبار و عکس‌هایی که توسط آن‌ها منتشر می‌شود تا 90 درصد به وقوع می‌پیوندند.

با اینکه در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه و یا جدید گلکسی Avant در خبر منتشر شده توضیحی داده نشده است؛ اما می‌توان با کمی توجه به این عکس، متوجه شد که این گوشی فعلا برای شرکت T-Mobile تولید خواهد شد و فعلا برنامه ای برای عرضه جهانی آن وجود نخواهد داشت.

استفاده از فلش زنون، وجود دکمه فیزیکی Home، بازهم بدنه و قاب پلاستیکی و قابلیت کارکرد در شبکه 4G LTE از دیگر قابلیت‌های این گوشی جدید سامسونگ خواهد بود. همانطور که مشخص است، در این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت و یا سنسور ضربان قلب نیست. پس به احتمال قوی این گوشی از سری تلفن‌های همراه میان رده سامسونگ است و سایز صفحه نمایش در حدود 4.7 تا 5 اینچ تخمین زده می شود.

 البته در وب سايت هايي مشخصات زير براي اين اسمارت فون ذکر شده است :
این اسمارت فون از بسیاری جهات بسیار شبیه به Galaxy Core LTEاست احتمالا دارای صقحه نمایش 4.5 اینچی کیو اچ دی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل ، یک گیگابایت رم ، هشت گیگابایت حافظه داخلی که توسط اسلات میکرو اس دی تا 64 گیگابایت قابل افزایش است ، دوربین پشتی 8 مگاپیکسل ، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی ، 2000 میلی آمپر باتری به همراه سیستم عامل کیت کت 4.4.2 و پشتیبانی از LTE باشد
همانطور هم که واضح است، این گوشی با نسخه کیت کت سیستم عامل اندروید وارد بازار خواهد شد.

این تلفن همراه بانام اختصاری SM-G386 شناخته خواهد شد. پس باید از این به بعد در هنگام کار با نرم‌افزارهای بنچمارک، منتظر ورود این گوشی برای تست احتمالی عملکرد آن باشیم.