انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ليست مشخصات نهايي سامسونگ گلکسي نوت 4 به بيرون درز کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طی نمایشگاه IFA 2013 سامسونگ از فبلت گلکسی نوت 3 رونمایی کرد تا به همگان بگوید سری نوت همچنان زنده است و فبلت ها همچنان حظوری قدرتمند در بازار خواهند داشت. حالا تنها 3-4 ماه مانده به IFA 2014، شایعاتی از ارائه نسخه بعدی گلکسی نوت 4 به گوش می رسد که استفاده از لقب هیولا فون برای این محصول را مجاز می کند!
گلکسی نوت 4 در حال حاضر با نام رمز N910 شناخته می شود و از قرار سامسونگ سعی کرده در هیچ زمینه ای کم نگذارد. طبق اطلاعاتی که SamMobile منتشر کرده، گلکسی نوت 4 هم در دو نسخه، یکی برای آمریکای شمالی و مجهز به چیپ ست Snapdragon 805 و نسخه دیگر مجهز به Exynos (با نام رمز HelsinkiPRO) تولید خواهد شد.

طبق شایعات، صفحه نمایش این گوشی دارای دقت QHD (برابر با 2560x1440 پیکسل) خواهد بود و از پانل AMOLED استفاده خواهد کرد. با آنکه هنوز از ابعاد دقیق صفحه نمایش خبر نداریم، اما می توان حدس زد که صفحه نمایش این گوشی در اندازه 5.7 تا 6 اینچ تولید شود. در مورد دوربین، استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی (ساخت سونی) و مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال محتمل است. ویژگی جالبی که ممکن است سامسونگ در این مدل به کار ببرد، استفاده سنسور UV برای تنظیم نور صفحه نمایش و کاهش میزان خستگی چشم کاربر در شرایط محیطی مختلف است! سنسور UV میتواند در کارکرد دقیق تر لوازم پشیدنی هوشمند نیز مفید واقع شده و در ضمن کاربر را از شرایط نوری محیط نیز بیشتر آگاه کند.

البته در نظر داشته باشید که تمامی این موارد تنها شایعات اولیه درباره این گوشی هستند و شاید از همین حالا استفاده از سنسور UV کمی خنده دار به نظر برسد (البته از سامسونگ استفاده از سنسور های عجیب و غریب مختلف بعید نیست!). قطعاً تا پیش از آغاز نمایشگاه اطلاعات دیگری نیز درباره این گوشی فاش خواهد شد و در اواخر تابستان بیشتر درباره این محصول خواهیم دانست.