انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونی: من مثل رونالدو نیستم!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونی: من مثل رونالدو نیستم! 1


بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد که او در کسب افتخارات شباهتی به ستاره تیم ملی پرتغال ندارد.

وین رونی مدعی شد که هم‌تیمی سابقش روی بردن جوایز انفرادی تمرکز کرده است. رونی و رونالدو از سال 2004 تا 2009 در منچستریونایتد همبازی بودند و توانستند سه بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

رونالدو با مبلغ 80 میلیون پوند در سال 2009 به رئال مادرید منتقل شد و عملکرد فوق‌العاده ستاره پرتغالی در پایتخت اسپانیا او را با مرحله‌ای رساند که بسیاری او را بهترین بازیکن دنیا می‌دانند.

عملکرد رونالدو در سال 2013 باعث شد تا برای دومین بار برنده توپ طلا شود و رونی معتقد است که بازیکن 29 ساله با این جوایز انگیزه می‌گیرد، در حالی که او روی کمک به تیمش تمرکز کرده است.

رونی اظهار داشت:‌ من بازیکنی نیستم که مثل کریستیانو رونالدو به جوایز انفرادی نیاز داشته باشم. او مجبور است که این افتخارات را به دست آورد و شما به این دلیل تحسینش کنید.

وی ادامه داد: من بیشتر دوست دارم به همراه تیمم افتخار کسب کنم. می‌توانید ببینید که رونالدو چگونه است. او به دنبال لحظات خودش است و برای من بیشتر مهم است که تیمم افتخار کسب کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس خاطرنشان کرد: من عنوان بهترین بازیکن سال شورای فوتبال حرفه‌ای را دریافت کردم اما این جایزه اصلا به خوبی قهرمانی با منچستریونایتد نیست.

وی اضافه کرد: امسال هیچ افتخاری کسب نکردم بنابراین امیدوارم بتوانم در جام‌جهانی این کار را انجام دهم.